Relaties Relaties

Relaties

Renske3

Renske3

28-01-2014 om 10:14

Kijkt jullie partner naar andere vrouwen?

In het verleden verschillende korte/langdurige relaties gehad, waarin vriend/man, het kijken of /fantaseren naar/over andere vrouwen altijd speelde en ik het dan ook normaal ging vinden, maar diep van binnen het eigenlijk wel een beetje stak

Mijn vraag is eigenlijk: hoe kijkt en denkt jullie man over andere mooie vrouwen?

Een vriendin zei vd week: alle mannen kijken naar andere vrouwen, en hebben dan zo hun gedachten

Bestaan er mannen die dit niet doen, als ik zelf wel eens kijk naar stelletjes, valt me op dat dit wel "meevalt"

Bianca

Bianca

28-01-2014 om 10:36

Geen idee, maar ik kijk wel

Naar andere mensen. Soms omdat ze een supermooie uitstraling hebben, soms omdat ze er heel interessant uitzien. Kan ook de kleding zijn wat mijn aandacht trekt.
Kan man of vrouw zijn. Hoewel ik vaker naar vrouwen kijk. Toch ben ik behoorlijk hetero.

Maar het heeft (bij mij) helemaal geen seksuele betekenis.

Dus ik ga er (naïef?) van uit dat het bij mijn man ook zo werkt.
Ik zal er eens op letten....

mijn man kijkt...zover zelfs, dat ik hem wel eens vraag, moet ik straks je nek even masseren, schat? Je hebt hem vast verrekt zojuist

Hij kijkt trouwens niet alleen specifiek naar vrouwen, hij is helemaal gek van het kijken naar mensen, het observeren van koppels en hun gedragingen in de winkel.

Ik winkel en hij kijkt.

Nadien zegt hij vaak, heb je die man of vrouw gezien die zus en zo deden, hadden enz.?

Sorry, ik zie nooit wat, let niet op haren, kleding, schoenen, gedragingen, wat men koopt of in welke auto men rijdt, interesseert me helemaal niet.

Druif

Druif

28-01-2014 om 11:53

Nooit opgevallen

Het is mij nooit opgevallen. Dus als-ie het doet, doet-ie het stiekem.

Ik zou er trouwens wel erg van balen, als mijn man, terwijl hij met mij is, gaat zitten gluren en de aandacht van anderen trekken.

Ik vind het ook verschrikkelijk stom trouwens als mensen dat bij mij doen. Dat aandacht trekken. Dan stel ik met heel stroef en stug op en dan is het gelijk over. Ik hou daar helemaal niet van.

Dus ik heb ook niet zo'n man uitgekozen.

Nee

Maar hij is dan ook slechtziend

wel een beetje

Man kijkt (bijna uiteraard) ook wel naar andere vrouwen. Onze overbuurvrouw is een typisch 'lekker ding', staat zo ook bekend bij de meeste mannen in het dorp. Is overigens een ontzettend leuk en lief mens die ik ook als vriendin beschouw. Man kijkt wel graag naar haar als ze wat uitdagend gekleed gaat, maar heeft meermaals bevestigd dat hij mij niet zou inruilen voor haar. Mooi zo! Ik kan ook graag kijken naar mensen, maar heb er ook niet meteen sexuele gedachten of gevoelens bij...

Kortom, ik maak me er niet druk om!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

28-01-2014 om 13:35

Ja hoor

Mijn man houdt van stevige billen en volle borsten. En als hij een vrouw ziet die dit heeft dan kijkt hij. Niet omdat hij daar nou opgewonden van raakt, maar gewoon omdat hij het heel mooi vindt. Hij heeft ook wel eens als screensaver een vrouw uit een serie waar hij graag naar kijkt. Game of thrones enzo.
Niets mis mee. Als ik een mooie man zie kijk ik ook. En ik heb een screensaver van Ruben Nicolai.

tja, hij is blind noch slechtziend

dus ik neem aan dat hij andere vrouwen wel degelijk waarneemt
Niet opvallend of zo, maar soms zegt hij er weleens wat over.

Het is geen 'ding' in onze relatie, dat kijken. Als het dat wel was, sja, wat dan?? Oogkleppen voor, zoals de paarden van vroeger?

Wat wil je met je vraag?

Karin

Karin

28-01-2014 om 15:23

Ja hoor

Ja hoor, mijn man kijkt wel. Ik vind dat geen probleem. Grappig dat hij altijd veel sneller borsten in de gaten heeft (zegt ie later, wow zag je wat een mooie borsten, of andersom, jeetje die was helemaal plat) terwijl ik dat dus werkelijk nooit in de gaten heb, ik kijk meer naar gezichten, haar en kledingstijl en ben nooit met borsten bezig. Hij zal het nooit opzichtig doen, ik heb hem daar nooit op betrapt, maar maakt er naar mij toe geen geheim van dat hij naar vrouwelijk schoon kijkt.
Het is hier ook geen 'ding' nee, ik heb er genoeg vertrouwen in dat het alleen bij kijken blijft

Miekemieke

Miekemieke

28-01-2014 om 17:46

jeetje Karin

Die opmerkingen van je man dat vind ik toch wel wat puberaal hoor. Je verwacht toch niet dat een man een vrouw als een object ziet waar al dan niet borsten aanhangen. Die al dan niet mooi zijn.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

28-01-2014 om 18:31

goh Miekemieke

Zeg jij dan nooit eens over een knappe kerel dat íe een lekkere kont heeft oid? Dat zijn toch geen dingen die je serieus moet nemen?

Jaina

Jaina

28-01-2014 om 18:32

Vast maar ik zou het niet weten

Ik heb geen idee waar mijn man wel of niet naar kijkt. Dat is niet iets wat hij met zijn vrouw zou bespreken.

Karin

Karin

28-01-2014 om 18:42

Miekemieke

Welnee Miekemieke, misschien komt het puberaal over op jou maar zo puberaal is hij verder niet. En mijn man ziet echt meer in vrouwen dan alleen maar een object met borsten. En het is ook niet zo dat hij als een kwijlend mannetje alleen daar naar staart. Hij vind het gewoon mooi (of minder mooi) en dit beslaat ongeveer 1% van de gesprekken die we samen hebben, laat ik dat voor de zekerheid even zeggen voordat ik hem helemaal verkeerd neerzet.

Vivianne

Vivianne

28-01-2014 om 20:47

Sterker nog; we kijken samen naar andere vrouwen en ik vermoed dat hij er niet mee ophoudt als ik er niet bij ben.
Maar het maakt natuurlijk uit of hij met zijn tong uit zijn mond kwijlend in hun decolleté staart of dat hij opmerkt dat er een mooi mens loopt (niet perse Playboy mooi overigens) en van het uitzicht geniet.

Evanlyn

Evanlyn

28-01-2014 om 22:45

haha

Hij zou het eens moeten wagen. Maar ik mag natuurlijk wel naar mooie mannen kijken

Stenna

Stenna

28-01-2014 om 23:53

ja hoor

Hij is wel getrouwd maar toch niet blind. Geldt voor mij ook. Ik vind het geen probleem, het is alleen kijken en meestal maar even. Doe ik zelf ook wel eens maar ik zou m voor geen goud inruilen. Leukste is natuurlijk toch wel als hij naar een vrouw kijkt die qua type een beetje op mij lijkt (zelfs als ze jonger is).

Vrouw van

Vrouw van

28-01-2014 om 23:56

natuurlijk

Natuurlijk kijkt mijn man naar andere vrouwen. En geloof mij: jullie mannen doen dat ook. Misschien zeggen ze niet openlijk iets over de borsten, billen etc., maar ze denken het wel Daar zijn ze namelijk man voor. Is behoorlijk wat onderzoek naar gedaan. Mannen denken vele malen per dag (veel meer dan vrouwen) aan sex. Bijvoorbeeld als ze een mooie vrouw zien. Dus ja, die vriendin van jou heeft gelijk.

Mannen op straat vallen me nauwelijks op

maar ik mag graag kijken naar Omar Sharif, Patrick Swayze en Charles Bronson films, mijn man attendeert me er zelfs op, zo van hé er schittert vanavond weer een stuk van je op TV

Kaaskopje

Kaaskopje

29-01-2014 om 00:00

Kijken of aandacht trekken

Kijken naar andere vrouwen lijkt mij een zeer normale gewoonte. Een vaste relatie wil niet zeggen dat er gelijk een slot op de ogen moet. Maar het gaat er maar net om hóe er gekeken wordt. Is het gewoon 'stil genieten', voor mijn part met een glimlach om de lippen... van mij mag ie. Maar ronduit kwijlen, duidelijk flirten en aandachttrekkerij zou kwetsend zijn.

Voor de goede orde: ik kijk ook naar mannen én vrouwen. Gewoon omdat ik dat leuk vind en sommigen net iets aantrekkelijker vind dan anderen. Ik vraag ook wel eens aan mijn man of hij bepaalde vrouwen leuk vindt om te zien. Dat vind ik interessante informatie.

christina

christina

29-01-2014 om 08:57

nou

Ik mag het hopen hoor!
Niks mis mee lijkt me zo. Ik mag zelf ook graag naar een leuke vrouw/vent kijken. Heerlijk hoor.

ikke

ikke

10-02-2014 om 12:26

geen idee

maar ik kijk wel! in omgeving weinig mooie mannen, maar lekkere dingen als Andy Garcia of Michael Douglas.. hmm.

Vast wel maar stoort niet.

Ik zie hem zelden tot nooit kijken, hij doet het niet op een vervelende of opvallende manier. Maar mijn vader deed het vroeger wel, en dan echt smerig, met bijna kwijlende lippen en een geile blik in zijn ogen. Waar wij als kinderen naast zaten. Dat es echt erg voor mijn moeder en voor ons.
Mijn man kijkt wel eens, en invoel me er niet zo Fin bij, want ik ben te dik en zit momenteel onder de rode korstjes op min gezicht. Dat hij dan welles gaat kijken begrip ik, maar echt leuk is het niet.
Zelf zie ik eigenlijk nooit eenman die ik net zo leuker vindt als mijn man. Hoewel we problemen hebben, ben ik altijd verliefd op hem gebleven en moet ik sowieso niet denken aan sex met een ander.

Arawen

Arawen

01-06-2014 om 14:39

Tuurlijk

Ik neem aan dat mijn man ook kijkt. Zover ik weet doet elke man dat (en wij vrouwen stiekem ook wel..). Maar ik merk het zelf niet zo. Heb er dan ook niet zo'n problemen mee. Inderdaad, zolang hij niet loopt te kwijlen over een ander zodat ik me achtergesteld voel.. maar ik ben nog steeds de mooiste..
Ik merkte wel dat ik er wat moeite mee had toen ik zelf in een periode zat dat ik me (door omstandigheden) niet direct sexy en vooral erg onvrouwelijk voelde. En juist toen werd het 'rokjesdag'.. en kwam 's avonds aan tafel het commentaar c.q. de grapjes tussen man en zonen.. grrr toen kon ik het echt niet hebben.. en ze waren daar echt oprecht verbaasd over..
Ik kan eigenlijk wel de conclusie trekken dat ik er geen problemen mee heb, zolang ik weet dat er ook naar mij gekeken wordt..

Bellefleur

Bellefleur

02-06-2014 om 11:09

Ja hoor.

Al moet ik mijn man er ook wel eens op wijzen. Ik zeg hem dan 'is het je opgevallen dat het zulk mooi weer is?' Hij grijnst dan meestal. Hij had het al gezien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.