Relaties Relaties

Relaties

Moniek

Moniek

05-01-2016 om 20:30

Is mijn date de eeuwige vrijgezel?

Hallo allemaal, ik heb een aantal leuke gezellige afspraakjes gehad met een leuke man. Nu merk ik dat ik steeds meer voor hem ga voelen en het liefst zou ik wat vaker afspreken.We hebben naar elkaar uitgesproken dat er wel degelijk gevoelens zijn vanuit beide kanten maar dat we rustig aandoen. Het gaat nu wel erg rustig naar mijn zin. Hij heeft eigenlijk nooit een lange serieuze relatie gehad ( bijna 50jr) maar zou wel graag een relatie willen. Ik merk wel dat hij een soort van muurtje om zich heen heeft gebouwd en het moeilijk vindt om zijn hart open te stellen. Wat de reden is weet ik niet. Nu ben ik zelf ook niet direct iemand die meteen iemand bespringt (ben 20 jr getrouwd geweest en kids dus heel ander leven geleid). Hij heeft veel vrienden, leuke hobbys etc. Dus een afspraakje moet echt gepland worden. Moet ik gewoon maar rustig aan blijven doen en afwachten? Dat is best lastig hoor als je warme gevoelens voor iemand hebt. Ik ben dit ook niet echt gewend.

Dater

Dater

05-01-2016 om 20:37

Verschillen

Mijn date begon op de eerste afspraak over samenwonen. Niet meteen maar hij wilde daar uiteindelijk wel op uit komen. Mannen zijn net mensen, heel verschillend. De een gaat snel, de ander (heel) langzaam.
Wat je eventueel kunt doen is het gesprek er over aangaan. Zo van hoe zie jij onze relatie nu voor je? Kan verhelderend werken. Of je geeft het nog tijd als je dat nog niet aandurft. En het kan natuurlijk ook nog altijd zijn dat het van jou kant intenser is dan van zijn kant. Ook dat zal de tijd leren of een goed gesprek.
Succes

joh

joh

07-01-2016 om 03:34

waarom

zou hij de eeuwige vrijgezel zijn? Omdat hij jou misschien niet leuk genoeg vindt?

Arendje

Arendje

07-01-2016 om 08:35

Moniek

'Hij heeft veel vrienden, leuke hobbys etc. Dus een afspraakje moet echt gepland worden. Moet ik gewoon maar rustig aan blijven doen en afwachten?'

Alleen als je dat zelf wilt natuurlijk. Als hij de komende periode meer voor je gaat voelen, zul je merken dat hij steeds vaker ruimte ziet om even met je af te spreken. Zo niet, dan merk je dat ook vanzelf. En dan kun je zelf kijken of de afspraakjes leuk genoeg zijn/blijven om op deze voet door te gaan.

Charis

Charis

07-01-2016 om 10:19

Hmm

Denk het wel eigenlijk: 50 en nog nooit een lange, serieuze relatie gehad, met veel vrienden, leuke hobby's, dat klinkt toch wel heel erg als een eeuwige vrijgezel.

Hij kan jou bellen wanneer hij wil en dan kom je, hij vindt het waarschijnlijk wel prima zo...

Als het dus niet snel wat meer worddt dan dit, zou ik als ik jou was de eer aan mezelf houden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.