Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-12-2022 om 19:16
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben een vrouw van 24 jaar en heb bijna 9 jaar een relatie met mijn vriend. Sinds een halfjaar wonen we samen. Momenteel heeft mijn vriend een flinke verkoudheid, dit gaat gepaard met veel hoesten, snotteren, kuchen en zuchten. Ik moet heel erg mijn best doen mij niet te irriteren aan zijn ziek zijn en voel me daar best schuldig over … ik merk dat ik meer kortaf wordt en meer ‘bitchy’ reageer. Hebben sommige van jullie hier ook last van of ben ik gewoon heel raar .. ik moet wel zeggen als een cliënt op mijn werk ziek is (kunnen zich nogal aanstellen) moet ik ook mijn best doen begripvol te blijven en dit lukt gelukkig altijd wel, maar dus niet met mijn vriend.
Ik hoor graag jullie meningen
19-12-2022 om 20:10
Leuk om jullie reacties te lezen! Ik voel me iedergeval niet meer schuldig
Man is inmiddels bijna van zijn verkoudheid af, en is meteen aan hem te merken. En ook aan mezelf haha!
20-12-2022 om 14:16
Echt iedereen lijkt wel ziek te zijn tegenwoordig! Het heerst echt.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.