Relaties Relaties

Relaties

Reflex

Reflex

08-06-2016 om 09:52

Internet dating

Hallo iedereen,

Ik ben 25 jaar woon samen en we gaan trouwen, maar ik heb een probleem ik ben een soort van internet dating verslaafd weet niet zo goed hoe je het moet noemen.. Ik weet niet waarom ik het doe want het doet me niks toch stuur ik berichten naar andere vrouwen krijg niks terug en blijf weer sturen naar andere vrouwen, nu hebben wij knallende ruzie gehad over het feit dat dit mijn laatste kans was om hier aftekomen en toch heb ik het weer gedaan.

Maar ik hou alleen van haar ben nooit vreemd gegaan ik zoek niks op internet weet niet waarom ik dit doe maar hoe kom je er vanaf?

Mijn vriendin is echt de enige waar ik mijn leven mee wil delen!! Daar komt niemand tussen.

Toch als ik zoiets stuur op een site naar vrouwen lijk ik mezelf niet sta ik er niet achter dat ik dit doe omdat ik weet dat onze relatie hierdoor stuk gaat maar toch stuur ik het dan.. Ik ga nu naar de huisarts om naar een psygoloog te gaan misschien zit het toch dieper in mij..

Heeft iemand ervaring met dit soort dingen? Hebben jullie raad??

Ik heb nu alles verwijderd nogmaals gezegt dat zei echt de enige is voor mij en ik wil echt met haar alleen verder. Ik heb achter alles een punt gezet behalve de relatie!!

Ik hoor graag hoe of wat tips?

Bedankt.

Maurice

vrouwen...

Een tip, zoek, kijk, praat of chat niet meer naar andere vrouwen, behalve gezamelijke vriendinnen of collega's (al moet je daar ook al oppassen).

Vrouwen zeggen soms dat ze het niet erg vinden maar ondertussen ....

Zij (de onzekeren) voelen zich al heel gauw gekrenkt omdat zij denken dat je naar andere vrouwen kijkt of met hun omgaat omdat ze knapper zijn (en daar kun je ze helaas niet vanaf brengen, dat blijft een gevoel).

Geef haar de zekerheid en overwin je verslaving, uiteindelijk wordt je er zelf ook alleen maar beter van, want het leidt toch nergens toe. Het is onzinnig tijdverdrijf wat je beter kunt besteden aan haar. (win-win)

scheiding

indien je dit namelijk niet doet, heb je een grote kans dat dit al een bom onder je huwelijk legt voordat het begonnen is.

Ik spreek uit ervaring, zelfs niet zo extreem als bij jou, maar toch.

Niki73

Niki73

08-06-2016 om 11:21

Verslaving

Als dit sterker is dan jijzelf, dan ben je inderdaad verslaafd en kan een psycholoog uitkomst bieden. Ik zou het doen, anders is je aanstaande huwelijk zo om zeep.

Reflex

Reflex

08-06-2016 om 11:27

Bedankt alvast

Bedankt allen!

Ik ga overwinnen, wel naar een psycholoog om te kijken voor de zekerheid ook misschien naar het verleden. Ik hou jullie op de hoogte! Maar bedankt alvast!!

Stoppel

Stoppel

08-06-2016 om 19:39

dit?

http://www.vanzessen.com/

Misschien herken je hier wat van?
(lees date verslaving ipv seksverslaving)

iets anders

Kun je ondertussen als je de behoefde/ drang krijgt om naar andere vrouwen berichten te sturen proberen om iets anders te doen? Misschien kun je gaan sporten of iets zoeken wat je interessant genoeg vind dat je er veel tijd in kan stoppen. Het is in deze tijd ook wel erg makkelijk om allerlei vrouwen online te vinden natuurlijk, dus ik zou proberen mezelf af te leiden met iets anders. Of dat je i.p.v. naar andere vrouwen gewoon berichten naar je eigen vriendin stuurt. Zoiets zou ik eens proberen. Sowieso lijkt professionele me wel goed voor je!

Succes

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.