Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Relaties Relaties

Relaties

Ik heb een affaire

hey Iedereen! 

Ik stel me even voor. Ik ben Lins (34j). 14 j samen met K. (35j) Samen hebben we 2 kinderen. L. (10j) & L (4j), 1 hondje en een huis . 
Onze relatie is niet meer wat het geweest is.. K. is geen gemakkelijk persoon. . Hij is een narcist en vooral een egoist. 

Waar moet ik beginnen . . Het is al geruime tijd dat ik in de knoop lig. . Mijn verliefdheid is over. . Weg . . Gesmolten. . Als sneeuw door de zon . . De passie is weg. . Ik erger me kapot aan alles wat K. zegt en doet. . Praten met hem lukt me niet meer  . . En eerlijk.. de sex is ook niet meer wat het geweest is. . Maar ik kan hem dit allemaal niet zeggen . . Hij ziet me nog graag zegt hij . .en ik. . Ik heb er steeds meer en meer moeite mee. . . 

En toen was daar ineens M . . .  Na al die jaren . .(16 - 17j geleden om exact te zijn) in onze jonge jaren (toen we tussen 16j en 19j oud waren) hebben we samen enkele leuke en spannende avontuurtjes beleefd. Ik heb M. altijd heel aantrekkelijk gevonden. . (En geloof mij, als ik hem zie smelt ik nog altijd weg) En dan zijn we elkaar uit het oog verloren . . 

Tot . . 

9 juni 2020
De dag dat ik M. zomaar plots aan de lijn kreeg. . Ik vergeet het nooit meer!   .

Mijn doopmeter is verzorgende bij M. zijn opa.. . Op de 1 of andere manier zijn ze aan de praat geraakt over mij terwijl M. bij zijn opa op bezoek was . Zonder dat ik hier weet van had belde ik naar mijn meter. (We bellen zeker 3x per week naar elkaar( Op die moment was ze dus bij de opa van M. Mijn doopmeter zag dat ik belde en liet M. opnemen. . .
Ik stond aan de grond genageld . . Perplex. . Echt ik wist niet wat me overkwam! Ik herkende zijn stem onmiddelijk!  Ik kreeg het helemaal warm vanbinnen . .Heel bizar om na zo veel jaar elkaar terug te horen! En vanaf dan ja . . Vanaf dan is het misgelopen . . 

Alles is heel onschuldig begonnen met een messenger berichtje van hem. . Waar in stond: ik ben zo blij dat ik u eens gehoord na al die jaren.. en zo begon ons avontuur opnieuw. . 

We stapte al snel over naar snapchat om te sturen met elkaar. M. wou vorig jaar al vrij snel afspreken. . (Terwijl M. ook samenwonend is en 2 kinderen heeft) Maar ik lachte dat wat weg in het begin . . Ik vond de ondeugende berichtjes al leuk genoeg. Ik heb het M.zeker niet gemakkelijk gemaakt in het begin . .twijfel en spijt waren altijd mijn struikelblok. .  Ik had nog NOOIT een partner bedrogen. . We hadden een paar x afgesproken, ik die het dan telkens toch nog annuleerde omdat de twijfels boven kwamen en omdat ik me schuldig voelde ..

Twijfels.. twijfels omdat ik wist van in het begin dat als 1x met M. zou afspreken dat ik ging verloren zijn . . In idd het is zo.. we zijn gewoon nog steeds gek van elkaar. De 1ste x toen we elkaar terug zagen (februari 2021) was ik zo zenuwachtig! Maar M. heeft me gekalmeerd. . Uren hebben we gepraat (ergens tussen de velden in zijn auto in de gietende regen). . Verder is er niets gebeurd, enkel een innige warme kus op het einde.. en die kus . . Die heeft me warm gemaakt voor meer. . 3 weken later wou IK hem zien. . Ik verlangde zo naar hem. . En dat afspraakje, dat heeft ons leven veranderd. . Ik heb toen de beste sex van mijn leven gehad. .  .echt wauw. . Ik voel me gewoon zo goed bij hem . . Zo vertrouwd. .

Dagelijks horen we elkaar. We spreken regelmatig af. . Op de meest gekke plaatsen . . De sex is echt fantastisch met M. 
Ik weet dat het helemaal fout is wat ik doe maar M. maakt mij weer gelukkig. . Bij hem voel en krijg ik de passie die ik wil. . Ik hoop dat we elkaar nu niet meer uit het oog gaan verliezen . . 

Dit is mijn verhaal. . Iemand die ook in een soortgelijke situatie zit? 

Groetjes Lins

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

20-07-2021 om 05:54

nope, ik niet, maar ik dacht dat ik op het zusterforum een minnaarstopic had gezien, misschien krijg je daar  meer reacties van mensen die ook in dezelfde situatie zitten.

Begin eerst eens om je partner geen narcist te noemen. Hij was wel goed genoeg om mee te trouwen en kinderen te krijgen en nu je van hem af wil is hij ineens een narcist. Een terugkerende beschuldiging van bijna alle vrouwen hier op dit forum die willen scheiden. 
de oplossing is simpel, scheiden van je man en dan gaan wachten tot je minnaar ook gaat scheiden. En wachten, want hij kan niet tegen zijn vrouw vlak voor Kerst zeggen dat hij wil scheiden. En dan nog wat langer wachten omdat de kleine bijna jarig is. En ondertussen ben je leuk tijdverdrijf voor hem. 
maar dat kun je zelf ook doen. Het beschouwen als een leuk tijdverdrijf en er over een tijdje weer mee stoppen. 

Door een ervaring in het ver verleden, weet ik dat jouw situatie verre van ideaal is. En onhoudbaar op langere termijn. Er zijn de morele aspecten die niet correct zijn maar je situatie is op termijn erg uitputtend op emotioneel en fysiek gebied. Op deze manier kan je echt niet verder met je leven.

Je huidige man is een narcist en ik vrees dat je minnaar ook allesbehalve een droomman is. De manier waarop hij je via berichtjes en lange babbels in bed gekregen heeft, de telefoon opnemen bij je meter... het komt me erg manipulatief over en het is enkel gericht op spannende avontuurtjes en seks. Sorry voor deze harde woorden maar dit is geen liefdevolle man die je respecteert en het goed met je voorheeft. Als je zijn mooie woorden en de spannende afspraakjes wegneemt, blijft er niks reëel over.

Probeer voor jezelf na te denken wat jij écht wil voor je toekomst. De affaire is al meer dan een jaar bezig, het wordt dringend tijd om concreet naar de toekomst te kijken. 

Een tip: ga concrete gesprekken aan met je minnaar omtrent jullie toekomst en een eventuele scheiding voor jullie beiden. Laat het verliefde 'gewauwel' en de luchtkastelen even achterwege, maak even geen spannende afspraakjes, geen seks. Maar praat echt over concrete situaties rond kinderen, huis én over een concrete timing waarin jullie een keuze maken. Wat heb je écht aan die man? Gaat hij mee in serieuze gesprekken over jullie toekomst, gaat hij mee in concrete plannen? 

Zorg in de eerste plaats goed voor jezelf en verkwist geen kostbare tijd aan een man die enkel op een avontuurtje en veel seks uit is. Respecteer jezelf!

MRI

MRI

20-07-2021 om 10:31

Tja, je weet natuurlijk wel dat alles met je minnaar geweldig is, omdat het stiekem is, een reactie op je huwelijk en maar af en toe? Ik begrijp niet waarom je post, want je lijkt geen probleem te hebben. Niet met het bedrog, niet met het feit dat hij zijn vrouw bedriegt, niet met je huwelijk wat je eigenlijk moet beëindigen als het echt zo helemaal niks is. 
Pas vooral op dat jij niet met je ziel en zaligheid aan je minnaar verslaafd raakt (ben je al natuurlijk) terwijl hij jou ziet als een lekker tijdverdrijf. 
Verder grotendeels met bovenstaande schrijvers eens. 

Zo'n affairette is verslavend, lekkere seks is verslavend. Zodanig dat je het makkeliljk van de issues die echt aangekeken moeten worden (je huwelijk met wat een narcistische man lijkt) afhoudt. 
Maar vooralsnog lijk je er voor te kiezen deze luchtbel in leven te willen houden. Ik wens je daar, vooral op de lange duur, heel veel sterkte mee. 

Makkelijk hoor; je hebt het even niet meer naar je zin en gaat dan afgeven op je man en met een ander aan de haal.
Bedenk je eigenlijk wel eens wat je je kinderen aandoet? Bedenk je wat je hen voor voorbeeld geeft?
Stop ermee voor het te laat is. ga eens terug wat positiever te kijken naar je man. Doe moeite om je relatie in stand te houden, ga ervoor. Wees eens eens eerlijk tegen hem: ga communiceren.
En dan hem een egoist noemen... Kijk in de spiegel, vrouw!

Sta er ook bij stil dat de tijd die je nu in je minnaar steekt, verloren tijd is voor jou als mama. Kinderen groeien snel op, geniet van de momenten die je nu met hen als kind hebt en geef die tijd niet weg aan iemand die eigenlijk niet goed voor je is.

Yes. Very sure. Ik ben ouder maar intens, intens, intens verliefd op een ander. Situatie totaal anders, maar ik heb een partner (die momenteel ergens anders woont) maar hij, die heel veel ouder is en we kennen elkaar ook al heel lang, heeft een vrouw waar hij bij wil blijven. K gewoon want ik heb nog nooit zo iets meegemaakt als ik nu meemaak met hem. Hij is mijn alles en hij wil nu minder contact. Seks en contact was geweldig en wat een intens verdriet heb ik nu. Ik kan geen advies geven, maar ik heb spijt dat ik dit niet 10 jaar eerder heb gedaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.