Relaties Relaties

Relaties

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

12-11-2021 om 19:28

Ik ben zo verliefd!

kneiterverliefd ben ik op de moeder van mijn zoon. Ik weet niet zo goed hoe ik dit kenbaar kan maken aan haar , en ook niet hoe ik dit aan mn zoon kan verkopen. Hij is 6 jaar

he??

Een kind verwekken was geen probleem maar zeggen dat je verliefd bent is moeilijk? 

Het is net uit met je ex, waarmee je een zwaar instabiele relatie had. En nu wil je weer wat met de moeder van je kind, die zelf ook niet al te stabiel is.

Dit leest als een train wreck going to happen en dat moet je je kind niet aan willen doen.

Misschien moet je je eerst eens richten op jezelf. Dat je het in je eentje ook goed hebt. Met je van de ene instabiele relatie in de andere storten lijkt me niet zo verstandig.

Ligt eraan, er zijn zoveel adviezen mogelijk in jouw geval
Hoe lang denk je dat dit gevoel zal blijven?
Welke plek heeft je ex meisje? Voel je daar ook nog wat voor? 
Ik denk dat je het voor je kind even een jaartje verborgen moet houden, stabiliteit eerst 

Je ging toch naar Noorwegen emigreren? 

Gatekeeper schreef op 12-11-2021 om 19:38:

Een kind verwekken was geen probleem maar zeggen dat je verliefd bent is moeilijk?

😂

Ah ja joh, nu ben je smoorverliefd, volgende week wil je haar omleggen. Kom op zeg, zoek een goede psychiater, medicatie en get your life together. Je kunt niet je hele leven ping pongen als je vader bent.

Dit is geen liefde. Dit is een obsessie.

Het bericht is meer dan een maand oud, het zal inmiddels wel achterhaald zijn. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.