Relaties Relaties

Relaties

Madelief

Madelief

22-06-2012 om 20:41

Ik ben verliefd maar

maar ik durf niets tegen de man in kwestie te zeggen. Het is al weer lang geleden dat ik in het datingcircuit zat. Dus ik heb gewoon geen idee hoe ik het aan moet pakken. Ook al heb ik het idee dat het wederzijds is, ben ik toch bang om af te gaan als hij mijn liefde niet beantwoord.

Hoe pak ik dit aan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Madelief

Madelief

22-06-2012 om 23:04

Vrienden

We zijn vrienden. We spreken samen af. En we smsen heel erg veel. Onze kindjes zijn er ook weleens bij en dat maakt het lastig uiteraard.

Vic

Vic

22-06-2012 om 23:10

Zeggen

Ik zou het gewoon zeggen. Als het niet wederzijds is, kun je dat ook maar beter weten. Of als het wel wederzijds is of kan worden, kun je er maar beter bij zijn voor een ander met hem aan de haal gaat.

Madelief

Madelief

23-06-2012 om 09:39

Subtiel

Kusjes nee die fase hebben we nog niet.. Het zijn meer de blikken en de manier hoe hij naar me kijkt. Die blikken zijn heel intens. Soms kijkt hij heel bewust en soms doet hij het stiekem en als ik dan terugkijk dan kijkt hij gauw de andere kant op haha. Hij knipoogt als we dag zeggen. Maar als we elkaar aanraken dan springen de vonken over.

Maar hoe zeg ik het dan subtiel? Ik bedenk altijd van te voren precies hoe ik het ga doen, maar als er dan eens een moment alleen is dan durf ik het niet meer. Het lijkt dan ineens een heel slecht idee.

Vic

Vic

23-06-2012 om 13:35

Subtiel

Ik ben nooit zo subtiel, maar ik zie er het probleem niet van om rechtstreeks te vragen of hij het leuk vindt om een keer 's avonds, zonder kinderen, af te spreken. Het lijkt me dat hij dan toch ook wel zal snappen je hem leuk vindt. Tijdens zo'n etentje/borrel heb je snel genoeg door of hij jou ook op die manier leuk vindt.

Madelief

Madelief

23-06-2012 om 13:41

Verlegen

Ik denk dat we allebei te verlegen zijn. We hebben al een aantal x wat afgesproken samen s'avonds zonder kinderen. Als ik dan achteraf terug denk dan merk ik dat hij toch wel wat verwacht. Dat zie ik op de manier zoals hij reageert. Maar ik klap dus dicht op die momenten. Ik vind het gewoon heel eng allemaal.
Ik zie het wel als een probleem. Wat als het voor hem gewoon een spelletje is om te kijken of hij nog in de markt ligt. Wat als hij me helemaal niet serieus neemt en het voor de grap doet. Kan toch? Zulke mannen zijn er helaas. Dan zet ik mezelf gigantisch voor joker... En dan te bedenken dat we elkaar heel erg geregeld zien als er andere mensen bij zijn.

Vic

Vic

23-06-2012 om 13:52

Nee joh

Als hij loopt te dollen en weet ik wat voor slechte bedoelingen heeft met zijn acties, straalt dat alleen negatief op hem af. Op een gegeven moment zal toch iemand zijn nek uit moeten steken, of een risico nemen, anders wordt het niets.

+ Brunette +

+ Brunette +

23-06-2012 om 15:38

Verschiet je kruit niet te vroeg.

Het risico van prematuur je liefde verklaren is dat als hij (nog) niets voor je voelt, je kans misschien voorgoed verkeken is. Ik zou het eerder houden op een romantisch uitje (goed restaurant, inspirerende film, naar het strand zonder kinderen) en dan maar flink flirten. In de bioscoop kun je hem "per ongeluk" subtiel aanraken en op het strand heb je de klassieker van het rug insmeren. Kijken hoe hij daarop reageert. Of begin een gesprek over datingsites en wat jullie daarvan vinden, kijken of je al pratende te weten kunt komen wat hij van je denkt. Kortom, probeer hem zonder woorden duidelijk te maken dat je meer voor hem voelt dan gewone vriendschap. Als hij ook iets voor jou voelt dan is de kans niet zo groot dat hij er ondertussen met een ander vandoor gaat.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

23-06-2012 om 22:30

Sms

Jullie sms-en heel erg veel. Dan zou ik via de sms eens een balletje opgooien. Beetje flirten, kijken hoe hij reageert.

Madelief

Madelief

23-06-2012 om 22:46

Brunette

Met je tips kan ik wel wat.. Die ga ik zeker in de praktijk brengen op het gemakje

Madelief

Madelief

23-06-2012 om 22:47

Roosje katoen

Leuke tips misschien voor een leuke tekst? Hoop ik?
Past wel bij me, het voelt wat veiliger dan het direct zo beladen maken... Meer flirten ga ik ook doen, maar van die sms vind ik wel spannend... Daar houdt hij wel van denk ik.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

24-06-2012 om 22:18

Nou

Om nou gelijk een dubbelzinnige openingszin te sms-en lijkt me wat te abrupt, kijk eens hoe een sms-gesprek loopt en of je dan een beetje kan flirten.

Leuke

Ik kreeg laatst een leuke sms: 'de zon schijnt! Heb jij dat gedaan?' Was helaas geen geschikte man, wel leuke sms.

Madelief

Madelief

25-06-2012 om 21:50

Geniaal

Dat is een hele leuke zeg. Leuk dat je die kreeg, jammer van de afzender.

Misschien gebruik ik die wel.

Subtiel?

tja, van vage oogcontacten schiet niemand iets op

Zeg hem dat je hem leuk vindt

Hij is misschien net zo verlegen als jij, iemand moet de stoute schoenen aan trekken

Leuk hoor! Plan iets leuks samen zonder kinderen, het mooie weer vraagt om een terrasdate!

Madelief

Madelief

27-06-2012 om 18:57

Sms

Ik heb de sms gestuurd en hij reageerde terug met een grapje...Hij is namelijk giga grappig. We flirten nog steeds... en het is eigenlijk heel erg spannend... Morgen zie ik hem voor het laatst... We gaan allebei net na elkaar op vakantie. Dus dan weer over 3 weken...

Vanmorgen op het schoolplein was er nog een grappig moment. Ik wenkte mijn zoon met mijn handen naar me toe. Alleen hij stond 5 meter direct achter mijn zoon en dacht dus dat ik hem wenkte.. Oeps.. hij wilde al aanstalten maken om naar me toe te komen...

Affijn we gaan vrolijk verder zo maar ik schiet er nog steeds geen steek mee op.

Snuggle's

Snuggle's

27-06-2012 om 21:03

Knap

Ik vind het wel knap dat je zo rustig af kan wachten. Met mijn vorige vriend (die ik ook al kende) had ik zelfs al een date staan voor een week later, maar zelfs dat duurde me te lang. Ik was zo gespannen/benieuwd of hij hetzelfde zou voelen als ik. Toen heb ik in een opwelling een sms gestuurd met simpel weg 'ik vind je leuk!' erin. Hij antwoordde met ' ik vind jou lief!', en dat was dat .

Juist nu jullie elkaar drie weken niet zien is het misschien wel een mooi moment om wat duidelijker te zijn. Als hij je dan afwijst heb je drie weken om bij te komen voor je hem weer ziet.

Pubers

"Ik heb de sms gestuurd en hij reageerde terug met een grapje...Hij is namelijk giga grappig. We flirten nog steeds... en het is eigenlijk heel erg spannend... Morgen zie ik hem voor het laatst... We gaan allebei net na elkaar op vakantie. Dus dan weer over 3 weken...

Vanmorgen op het schoolplein was er nog een grappig moment. Ik wenkte mijn zoon met mijn handen naar me toe. Alleen hij stond 5 meter direct achter mijn zoon en dacht dus dat ik hem wenkte.. Oeps.. hij wilde al aanstalten maken om naar me toe te komen...

Affijn we gaan vrolijk verder zo maar ik schiet er nog steeds geen steek mee op. "

Heeeeeeeeerlijk puber gedrag op je 40ste. Alsof er niets is veranderd, doodeng allemaal

Been there, done that.

en nee, hier schiet jij niets mee op en zo denkt hij misscien ook wel, net zo shy als jij

De vak periode breekt aan, even iets anders en misscien wel zo relaxed dat je het aan durft te kaarten?

Van onzekerheid word je gek, dan maar dapper zijn?
Sms hem dat je hem wel 'errug leuk' vindt, evt refererend aan dit voorval?
even out of the box?

Wees eens heeeeeeeeeeeeeeeel dapper, slik alles ff in en sms hem. zeg desnoods dan een smiley niet voldoet, stel skypen voor, etc

Come on girl!

An

An

28-06-2012 om 16:00

Duidelijkheid

Wat een gedoe. Als je niet aan zijn gezicht kan aflezen wat hij van je vindt, dan kun je het toch gewoon vragen? "Hoi "Piet", zeg, ik vroeg me af, wat vind je eigenlijk van mij? Ik vind jou namelijk meer dan leuk." Ik kan me niet voorstellen dat je daar een flater mee slaat, gezien de poppenkast die jullie er samen van maken. Bedenkt eens wat voor opluchting het geeft als hij er hetzelfde over denkt als jij. Ik zou echt geen minuut meer verspillen, het lijkt me helemaal niks om op deze manier de vakantie in te gaan.
En als hij niet hetzelfde over jou denkt, kun je het beter maar meteen weten, dan heb je dat maar vast gehad. Als je daar over een maand achterkomt, voelt het net namelijk zo rot, zo niet rotter, als dat je er nu achter komt.

Mon

Mon

28-06-2012 om 16:42

Vrijgezel?

Zijn jullie beiden vrijgezel?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Toosje

Toosje

01-07-2012 om 22:06

Spijker op de kop?

Volgens mij heeft Mon zojuist de spijker op zijn kop geslagen. Of niet, Madelief?

Toosje

Mon

Mon

03-07-2012 om 22:49

Lijkt er wel op

Tja, geen reactie. Zou het?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Madelief

Madelief

10-07-2012 om 12:15

Wat kinderachtig weer zeg!

Hoe kom je erop? Ik was met vakantie. Dat schreef ik tenslotte al eerder. Vooral snel conclusies trekken. Dan heb je het altijd bij het goede eind. Dat blijkt maar weer.

Mar

Mar

10-07-2012 om 13:15

Kinderachtig of niet

zijn jullie nou beiden vrij in de zin van alleenstaand? Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Madelief

Madelief

10-07-2012 om 13:52

Wees nou eens reëel

Als we beide gebonden waren dan zou ik hier geen draadje posten.

Madelief

Madelief

10-07-2012 om 13:54

Antwoord gekregen

We hebben inmiddels hierover contact gehad. En hij zegt geen gevoelens te hebben voor mij. Dus het houdt hierbij gewoon op. Feit blijft wel dat ik er niets van snap. Want als je geen gevoelens hebt voor iemand, ook al is het alleen maar iets spannends, dan kun je niet kijken naar een vrouw zoals hij deed. Met andere woorden: ik geloof niet zoveel van zijn verhaal eigenlijk.

Maar ja daar heb ik uiteindelijk niets aan. Hetgeen ik wilde komt er niet. Ik ga hem gewoon heel hardhandig negeren. Dan waait het hopelijk snel over.

Egel

Egel

10-07-2012 om 14:05

Wat rot

Dat is erg jammer om te horen. Sterkte Madelief. Niet leuk dit!

Mar

Mar

10-07-2012 om 14:13

Eh nou, reeël...

"Als we beide gebonden waren dan zou ik hier geen draadje posten" je zou ze de kost moeten geven die dat wel doen. Het was heus niet zo'n heel vreemde vraag (overigens niet van mij)

Jammer voor je dat er verder niets inzit.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

10-07-2012 om 21:50

Wat jammer madelief

Hopelijk waait het snel over, want zo'n onbeantwoorde verliefdheid, daar is niks aan. Sterkte.

Toch is dit wel de realiteit

He naatje pet Madelief maar ik denk dat als je weer gaat daten, dit niet de laatste keer zal zijn

en dat is echt zo wennen, het is zo anders

Dikke knuffel!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.