Relaties Relaties

Relaties

Ideeën voor 50ste verjaardag echtgenoot

Hoi,

in juli wordt mijn man 50. Hij wil perse geen feest. Hij is zowiezonooit van het verjaardag vieren. Toch wil ik hem een speciale dag bezorgen, 50 is toch wel weer een mijlpaal! Een bijzonder kado of iets ondernemen.

Ik heb alleen helemaal geen ideeën. Hebben jullie misschien ideeen?

Emzie

Brave Hendrik

Brave Hendrik

24-05-2016 om 05:41

weekeind weg

Wanneer je man geen sociaal dier is, organiseer een verrassingsweekeind weg.
Ik weet niet hoe veel je kan besteden, maar met vakantie veilingen kom je snel een aardig eind op weg.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

24-05-2016 om 09:27

Weekend weg

Ik zou dan ook gaan voor een uitje. Met overnachting misschien als hij dat leuk vindt.

Ballonvaren, een vliegles, een mooie voorstelling met diner, een concert, zeevissen, ergens achter de schermen kijken waar je normaal niet komt of gewoon een dagje samen naar zee ofzo. Of gewoon naar de plaatselijke wok

Of je dat als verrassing moet doen ligt aan je man. Als hij daar niet van houdt zou ik dat niet doen.

Pimpelpaars

Pimpelpaars

24-05-2016 om 09:40

Hier

Mijn man wordt ook 50, wil geen feest.
We gaan met gezin uit eten (dat doen we nooit, dus bijzonder) en hij krijgt een speciaal kado. Hij is gek op auto's en autoracen, dus hij krijgt een racedag op het cicuit van Zandvoort.
Ik hoop dat hij het leuk vind, maar dat kan bijna niet anders.

Thursday Next

Thursday Next

24-05-2016 om 09:53

tickets

Ik heb mijn man eens tickets gegeven voor een snooker-wedstrijd (halve finales) in Engeland. Daar zijn we toen samen heen gegaan. Van tevoren had ik geregeld dat hij vrij kon krijgen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.