Relaties Relaties

Relaties

Slaapkopje

Slaapkopje

02-05-2013 om 20:13

Hoe reageer jij als...

Even een onderzoekje: Stel, de wekker is gegaan, staat op snooze, je slaapt dus nog (of weer) voor zo'n 90%. Hoe reageer jij dan als je immer wakkere latvriend ineens op je neus tikt?
Ik zal later vertellen hoe ik vanmorgen reageerde

Slaapkopje.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
nathalie

nathalie

02-05-2013 om 20:18

Haha

dan heeft-ie een blauw oog denk ik. NIET aan mijn neus, en zeker niet als ik nog (half) slaap. Dan reageer ik errug primair.

Knal!

vrees ik of op zn minst een snauw..sorry )

Slaapkopje

Slaapkopje

02-05-2013 om 22:09

Gelukkig

Ik ben dus niet de enige primitieveling! Zo erg was het niet trouwens. Alleen een soort van snauw en ik sloeg zijn hand weg. Maar meneer was wel zwaar beledigd, haha! "Je had niet hoeven slaan." Tsja, dat was een reflex, sorry hoor Ik zal doorgeven dat het met een beetje pech ook een blauw oog had kunnen zijn, hahaha!

Ook

Dat had ik laatst ook. Wekker was gegaan en ik lag nog even in sluimertoestand met mijn ogen dicht. Geeft mijn vriend me ineens een kus op mijn mond! Ik schrok me te pletter en gaf hem ook een enorme snauw (en nog net geen klap).
Je schrikt gewoon echt heel erg als er ineens iets aan/op je gezicht zit.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

marjanne

marjanne

03-05-2013 om 12:54

Ach gossie

Ik heb mijn destijds verse liefje ook eens een stoot gegeven toen hij me 'smorgens wakker maakte. Dit wordt na 28 jaar nog 'tegen me gebruikt' als we het hebben over huiselijk geweld

Vic

Vic

03-05-2013 om 21:56

Tja

Het is wat met die wakkere types Ik kan 's nachts en 's morgens ook heel narrig reageren als ik in mijn slaap gestoord wordt. Achteraf baal ik daar dan wel een beetje van, maar op het moment zelf gebeurt het gewoon.

typyla

typyla

03-05-2013 om 22:39

Ik heb een keer.....

Toen vorig jaar mijn allerliefste kater het in zijn kopje haalde om op mijn neus te loeren terwijl ik sliep. Mijn wekker was nog niet gegaan maar plotseling werd mijn neus aangevallen omdat ik blijkbaar mijn neus bewoog in mijn slaap. Plotseling wakker worden met een pijnlijke neus (grote krabbel op mijn neus). Ik ging zo tekeer dat mijn kat een sprong in de lucht maakte van schrik. Volgens mijn man was de kat gelanceerd door mijn gekrijs. Nou ja, mijn man vond het zielig voor de kat. Tja en die grote krabbel op mijn neus waar ik een week mee rondliep dat vond hij grappig...grrrrrr

Lol typyla

Ik las eerst 'mijn kleuter'. Moest even een paar x lezen hoor

Slaapkopje

Slaapkopje

04-05-2013 om 11:17

Heerlijk

Heerlijke verhalen, dank jullie wel ))

Ik werd een x wakker van

tja..t gevoel dat er iets naar me keek of zo, doe 1 oog open...zit onze hond echt met zn snoet net niet tegen me aan me aan te kijken.( nee likken deed ie niet want hij wist goed dat dat niet mocht maar dit was wel heeeel dichtbij!) Zo hee, weet niet wie er harder schrok

Tigress

Tigress

04-05-2013 om 14:23

*&^% op zeg!

Mijn vriend slaapt snel in en wordt vroeg wakker. Ik daarentegen slaap moeilijk in en heb moeite wakker te worden. Op een keer wilde hij me romantisch wakker maken toen ik voor mijn gevoel net sliep... *&^% op zeg! Dat was mijn reaktie en sloeg zijn arm weg. (Vertaling laat ik aan jullie fantasie over

agressief typje

agressief typje

04-05-2013 om 20:44

Hier

heb ik 1 keer een enorme rechtse gegeven, werd niet gewaardeerd.
De andere keer dat ik per ongeluk wakker getikt werd bevond ik me binnen 2 seconden zittend op mijn echtgenoot, greep zijn neus en riep NEE NEE NEE.
Inbrekers: wees gewaarschuwd.

Sneeuwitje

Sneeuwitje

04-05-2013 om 22:38

Niet aan mijn neus

Van mijn neus moeten ze echt afblijven, geen idee waarom, maar dat zou me dus ook overkomen als ik slaap en iemand tikt me tegen mijn neus. Dikke kans dat ie een mep krijgt! (ik zal wel sorry zeggen daarna...)

Sneeuwitje

Hanna

Hanna

05-05-2013 om 12:40

Gillen

Een aantal jaar geleden was ik met een vriendin met de bus naar Parijs. We sliepen samen in een bed en zij bewoog iets meer dan mijn partner. Midden in de nacht schrik ik wakker van haar en ik hoor iemand keihard gillen. Het duurde een poosje voordat ik besefte dat ik het zelf was.

De dag waren er spannende verhalen in de bus. Er zou minstens iemand zijn vermoord in het hotel die nacht er was zo hard geschreeuwd. Ik weet niet meer of ik toen heb gezegd dat ik het was.

Merel

Merel

05-05-2013 om 13:41

Geslagen

Mijn man droomde een keer dat hij een leeuw (ofzo) was met een daarbij horende brul. Alleen die brul hoorde ik dus ook (want hij droomde hardop) en in mijn reflex heb ik hem een mep op zijn wang gegeven, heel hard, met platte hand....van schrik. Om me meteen te beseffen dat hij het 'maar' was. En daarna hoorde ik heel zielig...."je sloeg me...." hahaha, ja hij begon met brullen

lisbeth

lisbeth

05-05-2013 om 21:51

Haha hier

Man en ik konden elkaar niet zo lang, voor het eerst samen op vakantie. Midden in de nacht begint man te schreeuwen, hij springt uit bed. Ik schrik wakker spring ook uit bed en roep: wat is er, wat is er. Man zegt wat nors niets ga maar slapen wat ik ook maar weer deed. Pas na twee dagen zeuren wilde hij vertellen wat er nou was.

Hij had gedroomd dat er een lijk naast hem lag, dus in zijn slaap was hij naast zich gaan voelen met het idee daar ligt toch niets.... Maar daar lag ik hij is zich het laplazerus geschrokken.
Ik vind het al jaren een zeer vermakelijk verhaal

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.