Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Relaties Relaties

Relaties

Hoe om te gaan met ex vader van je kinderen die me aan lijntje houd.

Hoi ,

Ik wil graag jullie mening hoe pijnlijk ook maakt niet uit gewoon eerlijk antwoorden graag want daar heb je het meeste aan. 

Ik en me ex  waren bijna 6 jaar samen. Hij klaagde over dat we minder intiem waren ik zat niet lekker in me vel dacht komt wel weer meer druk met jonge kindjes en werk. Had gelijk had meer moeite moet doen.

Nu kwam erachter dat met ander op intiem manier apte.   Hierna ben ik weg gegaan. Weer geprobeerd maar bleef appe of stond op dating site steeds had wel excuses dat voor vriend had geopend.
nu was druppel dat een zijn ex was en hij  vroeg om met haar af te spreken hij zei gewoon als vrienden. Toen ben op mezelf gaan wonen. 

Hierna toch vaker weer afgesproken en feestdagen samen gevierd met ons kids.Het lijkt beter te gaan, ook weer meer intiem tussen ons. 

Met oud en nieuw ook gevraagd wil jaar samen of apart verder. Zei samen en gaf me kus.

Nu wonen we nog apart omdat bij hem tijdleijk vriend logeert in ons koophuis .

Nu had ik mijn auto een dag uitgelegd had dus geen huisdeur sleutel  meer vn mijn eigen huis en was met kids na een  speeltuin. Me tel was uitgevallen dus dacht rij wel na ons koophuis waar overig nog vaak sliep ook ivm wisselende uren en overdag was daar met de kids die gaan daar in buurt na school. Opent een meisje de deur die zou mijn vriend helpen met poetsen dat geloof we natuurlijk niet ze was wel poetsen maar komt dasr vast niet alleen voor maar sindien ruzie ben weg gegaan. Hun waren elkaar pas weer tegen gekomen waren oude kennissen. Maat zijn nu altijd samen en zei slaapt ook daar.

Ik mis hem natuurlijk wel had nooit weg wil gaan . Maar iemand die bedrieg wil ik ook niet. Nu noemt haar niet zijn vriendin Maar doen alles samen hoor van vriend en dat zij graag relatie wil maar hij wil niet . Zei heeft ook pf van hu op fb rn me ex niet. Me ex belde met mij zeg dat mij liever heeft dan haar in het begin. Ik kwam er 2 dgn voor Valentijn achter en toen zou we 6 jaar hebben we zou dit gewoon samen vieren . Dus vraag me af was zij voor erbij? Of wat was zijn bedoeling. Die week had we nog besproken wat we die valentijn ging doen.

Nu ik vraag mis me nog zeg ja soms maar stop gevoel weg.n dat niet weet wil en single zijn goed bevalt. Is nog opscheppen dat ander hem ook leuk vinden.

Dan is wel jaloers als hij denk dat ergens heen gaat. Vraagt of  ik vriend heb en als hij achter komt dat ik  probleem heb.  ik zeg je heb nieuwe vriendin. Hij zo is mijn vriendin niet. Nu laatste tijd probeer ik nog vaker te praten en hij wordt boos zeg ze hoofd staat er niet na maar wel om met haar in ons huis te zijn. Met haar praat wel dan en doet wel leuke dingen. N ook met ons kids erbij vind nog moeilijk zo is zei wel goed genoeg voor je om wel gezin mee te zijn en voel me echt vervangen omdat zei bij kids is hij zei ja komt door jou omdat ik toen met kids kwam dat zei kids had gezien. Dus ja nu had ze toch al gezien. Maar nu doen we geen feestdagen meer samen en mis veel moment hier heb wel moeite mee en als zie ander gezin wel samen zijn en zei bij mij gezin is. Als hij dan ook nog zo praat van is niks en wij komen miss weer samen wat moet mee.

Ik voel me aan lijntje gehouden. Ik vind moeilijk juist omdat beter ging kwam dit als verassing en kids nog jong zijn dat denk kun we er niet overheen komen en samen proberen. 

Maar ik vind zo moeilijk zie ook dat voor haar gaat . Maar zeg dan wel nog tegen mij ja miss komen nog bij elkaar.  Dat me mis rn dat weg stopt. En jij bent weggegaan komt nooit terug bij ex.Denk kan nog wat doen om gezin bij elkaar te krijgen of niet zo naïef zijn en accepteren en verder gaan.  Maar houd vaker dat gezin over vreemdgaan komt. Sterkte uitkomt maar moet natuurlijk wel met 2 willen. 

bednkt voor iedereen moeite heeft genomen om mijn verhaal te lezen en me wil helpen. Xxx


- Hij ging vreemd.

- Hij ging vreemd, werd daardoor minder intiem met jou, deed daar verder niets aan behalve klagen, en wist jou zo te manipuleren dat jij denkt dat het allemaal jouw schuld is.

- Hij laat een ander in jouw koophuis verblijven/slapen/wonen.

- Jullie zijn uit elkaar maar hij probeert jouw relatieleven te controleren.

- Hij beschuldigt jou onterecht van dingen die hij zelf doet.

- Hij introduceert zijn nieuwe vriendin aan de kinderen zonder overleg met jou en voordat jullie ueberhaupt zijn begonnen met scheiden.

Het kan best zijn dat hij nog van je "houdt". Mannen kunnen prima van meerdere auto's tegelijk kunnen houden, dus waarom niet van vrouwen? Maar hij geeft niet om je. Hij gebruikt je en wil je leven controleren.

Stop met je afvragen wat hij wil. Hij wil de situatie zoals die nu is: officieel getrouwd blijven, jij medeverantwoordelijkheid voor het huis waar hij niet woont, hij volledige vrijheid om te doen met het huis wat hij wil, hij een nieuwe vriendin, en jij geen nieuwe vriend. Dat is wat hij wil.

Dus stop met afwachten tot hij een keer "bereid is" om uit te spreken wat hij wil. Hij is toch niet te vertrouwen. En hHij heeft met daden laten merken wat hij wil. Geloof in zijn daden. Vraag jezelf af: als het op deze manier doorgaat, wat wil JIJ dan? 

NB Hij geeft niet om je en hij is niet te vertrouwen. Besef dat hij ook bij de afwikkeling van een scheiding niet te vertrouwen zal zijn. Neem een advocaat in de armen.


Neem een advocaat in de arm. Als je de advocaat in je armen neemt, zal die advocaat niet meer als advocaat voor je willen/kunnen optreden en moet je op zoek naar een nieuwe advocaat

Groeten,

Temet

Taalnazi!

@Temet: Ok, dus je mag geen armen verstrengelen met je advocaat.

Ik zou het zelf niet doen meid.

Je hebt al een hele goede stap genomen door weg te gaan bij hem, hierbij geef je je grens aan en geef je ook aan dat je geen poppetje bent waar hij mee kan spelen.

Ik zie niet veel positiefs hieraan, hij houd je aan het lijntje, en ik denk ook niet dat het op deze manier gaat lukken om hem ooit zo te kunnen vertrouwen om weer een relatie in te gaan.

Als je jezelf nou even afvraagt he...

zou je echt wel weer met hem iets willen? Ondanks waar hij nog steeds mee bezig is? Ondanks je hem eigenlijk niet vertrouwd?

Ik denk dat je eigenlijk wel weet dat je dit niet wil, ik denk dat het meer verwarring is.

Je mist de lieve momenten maar de rest niet! Verwar dat niet met elkaar, het is nu puur een gemis maar als je met hem zou blijven denk ik (weet ik wel bijna zeker) dat je niet gelukkig gaat zijn.

Ik bedoel, onthoud goed waarom je bij hem bent weggegaan he...

Nogmaals, heel goed dat je respect voor jezelf hebt en bent weggegaan, verlies dat respect naar jezelf niet door het gevoel dat je hem mist. 

Onthoud ten alle tijden waarom je bent weggegaan, desnoods neem je het nog eens voor jezelf door als je weer moeite hebt.

Heel veel sterkte en succes.🧡

Zijn 'schoonmaakster' woont bij hem in en is voorgesteld aan de kinderen? Dikke rode vlag. Blijf weg. Hij is niet te vertrouwen. Kies voor jezelf. Hij houdt misschien nog wel van je, maar niet alleen van jou en nog meer van de controle die hij over je wil hebben en houden.

Je hebt gelijk, je wordt aan het lijntje gehouden. Hij liegt en bedriegt. Wegwezen bij die jongen. En pas inderdaad op bij een scheiding en een koophuis. Doe het niet alleen! Je hebt echt een advocaat nodig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.