Relaties Relaties

Relaties

workinggirl

workinggirl

07-04-2012 om 19:53

Hoe los ik dit op [getrouwd en gevoelens voor ex]

Hallo
Ik heb iets heel stoms en gemeens gedaan,maar weet niet hoe ik dit netjes moet oplossen
Jaren geleden had ik een relatie deze is na 3 jaar uitgegaan,deze man zag het niet meer zitten ,natuurlijk kan dat maar de manier waarop was voor mij erg pijnlijk en kwetsend.ik veb heel serieus en hield zielsveel van deze man.
Zes jaar geleden kwam ik weer in contact met deze man,hebben toen dingen uitgepraat en het voelde vertrouwd ,helaas voor mij kwamen al mijn oude gevoelens ook weer terug,wat gewoon niet kon en mocht omdat ik gtrouwd ben en kinderen heb.
Wederom was hij degene de het contact verbrak,en weer op een vrij botte manier.
Voor mijzelf ben ik er al lang axhter dat mijn gevoelens voor deze man waarschijnlijk wel nooit zullen verdwijnen,
Nu zit ik sinds een tijdje op FB en je raad het al daar kwam ik hem ook weer tegen,en toen ging het dus mis,ik wilde zo graag contact met hem dat ik op een datingsite een nepprofiel heb aangemaakt en op die manier heb ik contact met hem gekregen,
Dit ging zo ver dat we uiteindelijk een afspraak hebben gemaakt,maar ja ik kwam natuurlijk niet opdagen,,gevolg een woedende mail en het vermoeden van hem dat hij weet wie ik wel ben.
Ik weet heel erg goed dat dit heel erg fout was van mij,en ik voel me ook enorm schuldig.
Ik weet nu niet wat ik moet doen,het maar laten rusten of alles eerlijk opbiechten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Irene

Irene

07-04-2012 om 20:08

Opbiechten

Ik hoop dat je met dat opbiechten bedoeld: aan de man waarmee je getrouwd bent? Het lijkt mij een goed idee om aan die relatie te gaan werken....

Tja...

... de vraag die jezelf vast al heb gesteld is: waarom? Waarom ben je bereid risico's te lopen voor een man die tot 2x toe heeft bewezen onbetrouwbaar en bot te zijn? Vreemd toch... dat dat soort types een onweerstaanbare aantrekkingskracht hebben. Gevaarlijk... Ik hoop dat je dat echt inziet!

Wat ik zou doen? Inzien hoe fout deze man mij kan laten handelen! Dit kun je niet meer netjes oplossen, ook al geef je het toe. Verwijderen van Facebook en alle contact verbreken. Natuurlijk weet je niet waar hij het over heeft (zijn beschuldigingen dat jij een fake-account hebt aangemaakt), sterker... je reageert niet op zijn mail. Als je last hebt van je geweten, bedenk dan dat hij het tot 2x toe zo bot heeft aangepakt... en vergeet dit foute hoofdstuk. Ik hoop dat jullie geen wederzijdse kennissen hebben...

Oeps... detail!

Ik las er overheen dat je getrouwd bent... dat maakt het nog gecompliceerder. Je moet nu ook nog bang zijn dat die man misschien zo ver gaat dat je man erachter komt. Je wilt niet afhankelijk zijn van zoiets... dat zou ik liever voor zijn... je man wel eerlijk opbiechten dus. Misschien heeft dat ook gevolgen, maar nu kun jij het sturen... uitleggen... en ik hoop dat je dat overtuigend kunt...

Mari

Mari

07-04-2012 om 20:43

Laten rusten

maar dat weet je zelf ook wel, toch?

workinggirl

workinggirl

07-04-2012 om 21:24

Tja

Mijn man heb ik het al verteld,die vond het niet leuk,maar hij kent het hele verhaal,en dat is nog veel meer dan dat ik hier in het kort heb uitgelegd.
Mijn man zegt dat hij zoveel van mij houdt dat hij zich eroverheen kan zetten,,en ergens nog wel kan begrijpen waarom ik dit heb gedaan.
zit ik nu nog met mijn schuldgevoel naar die andere man toe,heeft hij dit verdiend ,alleen omdat hij niet zo van mij kan houden als ik zou willen?

Vic

Vic

07-04-2012 om 21:29

Och

"zit ik nu nog met mijn schuldgevoel naar die andere man toe,heeft hij dit verdiend ,alleen omdat hij niet zo van mij kan houden als ik zou willen? "
Och, hij heeft een keer een blauwtje gelopen en daar komt hij ook wel weer overheen. Geen contact meer zoeken en ook niet ingaan op zijn berichten is het beste wat je kunt doen.

Mari

Mari

07-04-2012 om 22:24

Smoes

"zit ik nu nog met mijn schuldgevoel naar die andere man toe,heeft hij dit verdiend ,alleen omdat hij niet zo van mij kan houden als ik zou willen? "
Klinkt als een smoes om toch contact met hem op te kunnen nemen, of contact te blijven houden. Nu ophouden, beter voor iedereen involved.

Maartje Toch

Maartje Toch

07-04-2012 om 22:27

Schuldgevoel naar die man toe? waarom?

Tegen iemand die jou zo bot heeft behandeld hoef je niet heel erg beleefd te zijn. Vooral geen contact opnemen, hem overal wissen en ervan uitgaan dat het allemaal wel weer overwaait. Ongezonde relaties en verhoudingen gaan vaak gepaard met een overmatige aantrekkingskracht. Hij komt er heus wel weer overheen hoor. Nu jij nog. Investeer in je huidige relatie. Dan maar wat minder vlinders en duizelende gevoelens.

koentje

koentje

07-04-2012 om 23:37

Schoon schip maken

naar die man toe, is uiteindelijk alleen maar bedoeld om weer bij hem in een goed boekje te komen.
Houd daar nu toch mee op!

Concentreer je op de relatie met je man.... voor wat dat waard is voor jou.

Jade

Jade

08-04-2012 om 19:04

Workinggirl,

en dan.....dan heb je hem zover dat hij van je houdt, zoveel als JIJ wilt.

Wat wil je daar nou mee bereiken??

En al zullen jouw gevoelens voor hem nooit echt verdwijnen zul je uit moeten zoeken wat je nu écht wilt: een hork van een ex terugnemen of blijven bij je gezin??

Wil je blijven bij je gezin zul je je energie daar toch in moeten steken. Het achterna blijven gaan richting je ex begint nu toch wel puberale vormen aan te nemen.

workinggirl

workinggirl

08-04-2012 om 22:03

Dank jullie wel

loop hier al een week over na te denken,dank jullie wel voor jullie eerlijke reactie"s
Alles wat er is gezegt is waar en eigenlijk verdien ik een megaschop onder mijn kont.
ik heb besloten om van FB te gaan en nergens meer op te reageren,ik heb een schat van een man en daar wil ik graag bij blijven en hij verdiend het dat ik er 100% voor hem ben

Flora B

Flora B

10-04-2012 om 09:34

Goed zo!

En hou dat gevoel van die schop onder je kont vast...kom op jij en je gezin verdienen beter!!

Die man

Er is maar één man aan wiens gevoelens je zou moeten denken n.m je eigen man. Heeft je man je niet gevraagd wat je zou doen als die andere man anders had gereageerd of het anders was gelopen. Je hebt kids lees ik... als je zo doorgaat neem je hun veilige thuis ook af.
Die andere man laat je (zoals eerder) toch weer vallen.
Kap er gewoon mee en verbreek het contact anders blijf je naar hem toe trekken.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

dc

dc

11-04-2012 om 22:16

Mijn methode

Het is al een tijdje geleden dat ik over zo'n verliefheid heen moest komen, maar ik ga dan denken aan hoe hij z'n vuile onderbroeken op de grond liet slingeren, hoe hij in z'n neus peuterde, etc. Kortom alles dat anti aantrekkelijk is. Het werkt bij mij.

Vreemd genoeg heb ik alleen geen problemen met het vuile ondergoed van m'n man. Bizar!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.