Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Relaties Relaties

Relaties

Bijtje82

Bijtje82

25-12-2021 om 15:09

Hoe lang voordat nieuwe liefde voorgesteld wordt aan Fam.

Hoi allemaal! 
Ik vroeg me af hoe snel jullie een nieuwe partner hebben voorgesteld aan directe familie.

Ik heb sinds Juli een nieuwe relatie en we hebben het erg leuk samen. Gisteren ook samen met de kinderen heerlijk bij mij thuis gegeten en cadeautjes uitgepakt en savonds laat ging hij weer richting huis. 
De kinderen zijn tot dit moment de enigen die hem hebben ontmoet en het klikt super.
Mijn ouders en broers/zussen weten ook van hem, maar hebben hem nog niet ontmoet. Ergens vind ik het nog wel fijn om dit zo even te houden, heb een soort van schaamte jegens mijn familie tegenover buitenstaanders. 

Zijn familie weet nog helemaal niets, alleen een paar hele goede vrienden weten eea. 

Soms zou ik zijn familie best willen ontmoeten, maar anderzijds geniet ik ook nog zo van onze eigen intieme bubble. 

Wanneer heeft jullie nieuwe liefde zijn/haar entree gemaakt in de familie? 

Bij mij na een half jaar. Toen was ik jarig en kwam hij terwijl mijn ouders er ook waren. Hij had wel al eerder mijn volwassen dochter ontmoet.

Hier na een klein jaar.

Bijtje82

Bijtje82

25-12-2021 om 19:37

Mijn familie wil hem wel graag ontmoeten, maar ik hou hem nog liever even voor mezelf. Zij vinden dat jammer, maar is toch niet heel raar? 

Maar dat is zo per situatie verschillend. Ga op je gevoel af.

Bijtje82

Bijtje82

25-12-2021 om 20:08

Pippeltje schreef op 25-12-2021 om 19:58:

Maar dat is zo per situatie verschillend. Ga op je gevoel af.

Heb je helemaal gelijk in. Wij vinden dit fijn, maar merk dat anderen vinden dat wij onze relatie met hen moeten delen. Dat vind ik vrij lastig. 

Mensen zijn tegenwoordig zo snel geïrriteerd enzo. 

Maar wij willen elkaar eerst ontdekken, vinden we belangrijker dan bemoeienis van buitenaf. 


Natuurlijk. Je doet het omdat jij het wil, niet omdat anderen het willen.
Anderszijds: mijn broer heeft nu ruim anderhalf jaar een relatie en we hebben haar nog steeds niet gezien. Mede door corona. Dat vind ik dan wel erg lang hoor.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.