Relaties Relaties

Relaties

Patty

Patty

02-01-2013 om 16:38

Heb ik borderline? Problemen met man en vader.

Oh, wat erg. Ben al heeel lang getrouwd met een lieve intelligente man. Helaas is mijn vader geestelijk ziek geworden. Nu merk ik dat wanneer ik met mijn vader in contact ben geweest er bijna, vrijwel, altijd iets kapot gaat in mijn leven!!! Nu staat de relatie met mijn man zo onder druk, dat het bijna onmogelijk is dat dit nog goed komt. Wat is steeds doe is lelijke dingen over mijn man zeggen. IK WIL DA DIT STOPT. Beter nog dt IK hiermee stop. Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Veel liefs.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nicky Lohs

Nicky Lohs

02-01-2013 om 17:02

Patty

Ik mis een beetje de link naar borderline maar misschien is dat omdat ik daar niks van weet.

Als je wil weten wat er met je is en wat je kunt doen, zul je een afspraak met je huisarts moeten maken. Die kan je dan zonodig doorverwijzen naar een goede psycholoog of psychiater die een diagnose als borderline kan stellen.

mijk

mijk

02-01-2013 om 20:16

Los van eventuele diagnoses

als je gedrag vertoond dat je niet wilt tonen maar niet kan stoppen e/of als de band met je vader zou moeilijk is dat het je helemaal uit je evenwicht brengt en/of je relatie gevaar loopt dan lijkt me een goede psychotherapeut een fijn cadeautje aan jezelf....

Ik heb er in ieder geval nooit spijt van gehad....

Mijk

dc

dc

03-01-2013 om 01:38

Inderdaad

Sowieso is het heel fijn voor je man dat je erkent dat je dingen fout doet en bereid bent eraan te werken.

Wat ik persoonlijk doe is mezelf eerst terugtrekken en in mijn eentje uitrazen voor ik een gesprek met mijn man aanga. Als ik woedend ben (en dat kan echt om ontzettend stomme dingen zijn) dan heb ik ook de neiging hele gemene dingen te gaan zeggen. Als ik afgekoeld ben, dan kan ik opeens wel redelijk discussieren. Er is niets mis mee om te zeggen dat je nu even heel erg boos bent, je er even over na wil denken en er later op terug komt.

Borderline

Waarom denk je aan borderline? Welke problemen ervaar je nog meer?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.