Relaties Relaties

Relaties

bugs

bugs

15-07-2014 om 12:02

he is just not that into you??

Ik heb sinds april een relatie met een leuke man, die helaas aan de andere kant van het land woont, net een nieuwe baan heeft waardoor hij veel in het buitenland zit en twee kleine kinderen....kortom: we zien elkaar niet veel. En daar zit nu net het probleem voor mij. We hebben wel elke dag contact via app of telefoon, maar het komt zo maar voor dat wel elkaar maar 1x in de maand zien...

Nu wil ik graag weer een datum weten wanneer wij elkaar weer kunnen zien, maar hij is druk, zit in het buitenland etc etc. Hij heeft deze week al meerdere keren aangegeven dat hij mij ook graag wil zien en dat hij gaat kijken wanneer dit kan. Ik heb hem hier al een paar keer aan herinnert, ik ben er nu wel klaar mee! Als ik hem hierop aanspreek, dan schrikt ie en zegt dat het niet de bedoeling is en dat hij erg gek op me is en me zeker wil blijven zien.

Hoe moet ik hiermee omgaan? Ik weet dat hij zich inderdaad 3 slagen in de rondte werkt en ook nog zijn kinderen graag wil zien, maar waar pas ik dan in het plaatje? Vraag ik nu teveel of is het gewoon een gevalletje van he is just not that into you...?

Mijntje

Mijntje

15-07-2014 om 13:45

praten

De wereld kan nu eenmaal niet om jou draaien, hoe graag hij dit ook wil. Als je hem leuk genoeg vindt moet geduld hebben.
Ik zou met hem praten hoe jullie elkaar vaker kunnen zien, ook in de toekomst en om wat op te kunnen bouwen.

Tja

Als jij gaat pushen om meer tijd wordt je de concurrent van zijn werk en zijn kinderen. Dat is pas een lastige.
Ik vraag me af of je zelf kinderen hebt?
Deze man heeft gewoon niet zoveel tijd voor jou. Als dat te weinig is voor jou dan zou ik liever de relatie beëindigen.
Mogelijk dat er in de toekomst wat meer mogelijk is. Situaties veranderen.

bugs

bugs

15-07-2014 om 14:18

kinderen

Ja, ik heb ook (oudere) kinderen. En natuurlijk begrijp ik het dat de kinderen boven alles gaan, uiteraard. Dat geldt voor mij ook. Ik wil nu ook niet meer pushen, maar ben zo bang dat als ik niets meer doe, dat het dan langzaam dood bloedt, en dat wil ik ook niet. Ik ben nl tot over mijn oren verliefd op die man...

Je leven delen

De relatie klinkt best goed als je elke dag even contact hebt via media. Dat kan een relatie juist sterk maken als de inhoud van dat contact ook vriendschappelijk en vertrouwd is.
Ik zou me pas zorgen maken als dat sterk gaat teruglopen.
En ja, ik kan me de onzekerheid goed voorstellen. Maar kies er liever voor om er nu van te genieten. Zeker in een volgende relatie weet je dat niet alles zo huisje boompje beestje vast ligt als het ideaalplaatje je wil doen geloven. Zo is het leven.
Met het uitspelen van je onzekerheden kun je zelf veel stukmaken.

bugs

bugs

15-07-2014 om 15:09

AnneJ

Het contact is ook heel vriendschappelijk en vertrouwd. Ik wil hem ook voor geen goud kwijt, alleen dat stemmetje in mijn hoofd he...De ene keer gaat het ook beter dan de andere keer hoor...maar die onzekerheid steekt soms zo erg de kop op.
Maar je hebt gelijk: met het uitspelen van onzekerheden kan ik idd veel stukmaken en dat wil ik niet!
Nu alleen nog van die onzekerheid afkomen...
Pfff...

onzekerheden

Ik zou ook onzeker zijn hoor. En misschien is het ook wel zo. Jij maakt hele toekomstplannen en voor hem is het nu leuk maar veel verder kijkt hij niet. En dan uiteindelijk legt hij het aan met een veel jongere vrouw die verder geen banden of carriere heeft en bij hem in komt wonen. Tja, het kan, het gebeurt. Daarom zou ik mijn hart ook goed vasthouden en realistisch blijven.

K. Dootje

K. Dootje

15-07-2014 om 15:34

hm, toch wel erg weinig

Oké, alles gaat voor wat belangrijk is: werk, kinderen,... maar er zitten 4 weekends in een maand. Lijkt me dat het mogelijk moet zijn, als jullie beide zo verliefd zijn, om elkaar twee keer per maand te zien. Puur theoretisch natuurlijk, werkuren vallen niet noodzakelijk door de week.

Maar als je echt tijd wil maken om iemand te zien, kan veel, zo niet alles.

Hoe zit het met de toekomst? Hoop jij samen te wonen? Ben jij of is hij bereid te verhuizen naar de andere kant van het land? Dat is nog vroeg na een paar maanden samen maar toch iets waar je kan over nadenken. Contact houden via media is leuk maar elkaar echt beter leren kennen lukt toch minder goed op die manier vind ik.

Je hoeft niet te pushen maar ik zou nu en dan aangeven dat je tijd samen zou appreciëren.

Veel succes!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

15-07-2014 om 15:41

hmmm

Als je iemand maar 1x per maand ziet, kan je dan wel iets opbouwen?

Eva

Eva

15-07-2014 om 20:03

Eens

Eens met Dendy.

Dat is wel een heel beperkte relatie en zeker als jullie nog zo in het begin zitten.

Ik zou denk ik dan toch wel vertrouwen willen hebben dat het op niet al te lange termijn beter wordt (qua frequentie).

En sowieso, jij met kinderen, hij met kinderen, en op die afstand. Heeft dat wel toekomst? Of gaan jouw kinderen snel genoeg het huis uit, zodat je wel (op termijn - hoeft natuurlijk niet heel snel) dichter bij hem kan wonen (mocht je dat willen)?

René

René

15-07-2014 om 20:53

Getrouwd, gebonden of een player

Je wordt in de maling genomen. Hij is getrouwd, heeft een vaste relatie of nog 5 scharrels zoals jij. Sorry ik kan er niet meer van maken.

een lange afstand relatie

http://www.rumag.nl/hoe-laat-je-een-lange-afstandsrelatie-werken/
"Besteed altijd genoeg tijd aan je partner via de telefoon of Skype, toon aan dat ze speciaal zijn en dat je om hem/haar geeft. Het verliezen van vertrouwen in relaties is een van de meest voorkomende redenen waarom lange afstandsrelaties uit elkaar vallen. En daarnaast is het meestal een misverstand die dit gebrek aan vertrouwen veroorzaakt. Dus wees op je hoede!"
En meer nuttige opmerkingen

bugs

bugs

17-07-2014 om 20:22

ik zou m verrassen

Lekker naar hem toe rijden op doordeweekse avond. Fles wijn mee. Mooi setje aan.Verrassing! Weet je gelijk hoe hij reageert en of hij getrouwd is. Hoe ver rijden is andere kant v.h land?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.