Relaties Relaties

Relaties

mootjuh

mootjuh

23-02-2015 om 21:33

grrr exen

Mijn vriend heeft een kind van n vrouw waar hij nooit een relatie heeft gehad. Ik doe al alles 2,5 jaar voor hun kind omdat ik gewoon van kinderen hou. Nu ben ik zelf 8 maanden zwanger en zijn ex is nu zo veranderd en ik erger me er heel erg aan. Ze probeerd zichzelf steeds uit te nodigen of speelt het via haar dochtertje van 5. Ze probeerd nu te stoken en probeert zich ermee te bemoeien wanneer hij iets ziet voor onze baby. Ze noemt zichzelf al stiefmoeder maja voor mij is dat echt niet zo. hij moet nog erkennen en wil zijn achternaam maar vanwege haar wil ik liever mijn eigen achternaam omdat ik er een slecht gevoel over heb. Vooral omdat ze weet dat zij dus alles voor elkaar krijgt bij hem omdat zij dr kind bij hem weg wilde houden. Na alles loopt hij voor haar en als ik erover begin dan wordt hij boos. Vind t allemaal zo moeilijk en zit er echt erg mee maar t lijkt alsof hij me niet begrijpt.

Marea

Marea

23-02-2015 om 21:46

bekijk het eens anders

Dus jij zorgt voor haar kind, maar zij mag zich niet met jouw kind bemoeien? Ze wordt natuurlijk niet jouw baby's stiefmoeder, maar waarom wil je haar niet te vriend houden?

Paddington

Paddington

24-02-2015 om 08:32

Wat bedoel je met stoken?

Wil ze jou en je vriend uit elkaar drijven?

Hoe vaak is haar kind bij jullie?

Zou het niet gewoon kunnen zijn dat zij het heel leuk vindt en deel wil uitmaken van jullie geluk?

Hoe was jullie relatie voordat jij je begon te ergeren?

Net als bij schoonmoeder-schoondochter machtstrijd