Relaties Relaties

Relaties

Minnehaha

Minnehaha

13-06-2013 om 13:03

Grenzeloos verliefd update

Nadat ik terug was begon het al snel verdacht veel op een soort van stalken te lijken. Hij had Skype ontdekt en wilde op elk moment van (zijn) dag en avond met me Skypen. Ik vond het eerst lief en leuk, maar toen ging het een richting uit wat me totaal niet beviel. Ik kon niet vertellen wat ik op een dag had gedaan, en vooral niet met wie of hij werd depri. Hij gaf altijd de schuld aan de plek (bad vibes) waar hij was, of zelfs aan mijn doen en laten.

Het ging zo door totdat mijn moeder ziek werd en ik al mijn aandacht en kracht nodig had. Hij was totaal niet geinteresseerd in hoe het met mij of mijn moeder ging, alleen met WIE (en wat voor geslacht) ik allemaal contact had gehad.

Uiteindelijk ben ik niet meer om zijn Skype verzoeken ingegaan, alleen nog per mail gecommuniceerd. Toen kwam de aap uit de mouw: hij schreef dat hij zijn depressie te laat had onderkend en dat hij probeerde deze keer er uit te komen zonder medicijnen. Oeioeioei. Nadat ik hem erop wees dat dat misschien niet zo verstandig was, heeft hij me af en toe een kort berichtje gestuurd waar hij was.

Mijn reis in september heb ik geannuleerd. Ik ben heel blij dat ik ondanks de roze wolk, toch redelijk nuchter ben gebleven en hem niet meteen bestempeld heb als de liefde van mijn leven.

Al met al, het was een heerlijke tijd en heb ook weer veel over mezelf geleerd.

Liefs,
Minnehaha, oftwel Fély

Arawen

Arawen

13-06-2013 om 13:47

He jammer

Goh Minne, wat jammer nou toch... ik had toch zo gehoopt op een minstens even romantisch vervolg.. een lekker roze happy end!
Maar ik geef je absoluut gelijk. Je bent te oud c.q. ervaren en hebt te veel meegemaakt om nog in deze 'val' te trappen. Geleerd dat je er beter mee kunt kappen als het helemaal niet goed meer voelt. Je bent meer waard dan dat!
Fijn dat je er wel zonder verbittering op kunt terug kijken en er iets positiefs uit kunt halen. That's the spirit!

You go girl!

Minnehaha

Minnehaha

13-06-2013 om 16:12

Arawan

Het heeft ook een roze happy end!!! Totaal onverwacht, maar klaarblijkelijk stond ik er open voor. Misschien was de Grizzly periode noodzakelijk om me net een stukje verder te krijgen in mijn ontwikkeling. Sneu voor de Grizzly, maar niemand kan een mens gelukkig maken als hij niet met zichzelf gelukkig is.

Minne

Tigress

Tigress

20-06-2013 om 12:15

Zo zeg!

Wat goed van je om het zo te bekijken. Soms lijkt het leven op een bos bloemen. Je plukt hier en daar wat moois, uitgebloeide vervang je en sommige droog je secuur om later nog eens te bekijken. Al met al blijft het best een mooi boeket.

Tigress

Wat mooi gezegd! De Grizzly in kwestie blijft me wel mailen en het wordt me steeds duidelijker dat ik aan een ramp ben ontsnapt. Ik denk dat de 3 weken in september, alleen met hem ver van de bewoonde wereld, heel naar hadden kunnen worden.

De ene dag noemt hij mij een bedriegster en zegt dat hij me al na 2 dagen op het vlieguig had moeten zetten, en de andere dag zegt hij dat ie hoopt dat alles goed komt en hij met me wil trouwen en een huis bouwen. Om dan weer te roepen dat als ik niet opnieuw wil beginnen, ik hem niet meer moet lastig vallen met mails. En de daarop volgende dag 1000 excuses en of ik alsjeblieft weer wil schrijven.

Ik vind het echt rot voor hem, want het is een goede man. En ik begrijp nu ook waarom hij steeds van hot naar her reist, op zoek naar rust en geluk, steeds weer teleurgesteld dat hij het daar ook niet kan vinden. Maar ik schat zo in dat hij meer nodig heeft dan verandering van omgeving en werk.

En ja, mijn boeket is woest en kleurig. Zolang ik het inderdaad blijf onderhouden is het het mooiste boeket vande wereld, want het is van mij.

Fély

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.