Relaties Relaties

Relaties

putje

putje

02-10-2012 om 15:02

Er wordt over mij geroddeld

En daar kwam ik gisteren dus op niet zo'n leuke manier achter.
Ik werd boos aangesproken door iemand die ik ken van sporten. Ik zou iets over haar gezegd hebben in verband met de opvoeding van haar zoon die pdd-nos heeft. Ik wist dat tot gisteren niet eens.
Ik vroeg van wie ze dat heeft gehoord, maar dat wilde ze niet zeggen. Ze was erg kwaad over iets wat ik dus nooit verteld heb. Dat ik hier niks over heb gezegd wilde ze niet eens horen. Ik kreeg een soort scheldkannonade over me heen en ze beende boos de kleedkamer uit.
Hoe help ik dit in hemelsnaam de wereld uit?! Ik heb geen mailadres of telnr van haar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
GS

GS

02-10-2012 om 15:45

Vervelend

Wat een vervelende situatie! Ken je niemand die wel haar adres of tel nr heeft? Dan zit er niets anders op om haar de volgende keer op de sport aan te spreken. Ik zou het er niet bij laten zitten in ieder geval. Probeer wel kalm te blijven, val haar niet aan, heb begrip voor haar boosheid. Maar maak duidelijk dat jij het niet was.

+ Brunette +

+ Brunette +

02-10-2012 om 16:42

Misverstand.

Misschien dat die moeder iets verkeerd heeft begrepen? Of personen door elkaar haalt? Is ze heel belangrijk voor je? Hoe dan ook, voorlopig maar laten rusten en indien nodig op terugkomen als ze is afgekoeld. Voelt rot, hè, vals beschuldigd worden. Heb je enig idee wie het geweest had kunnen zijn?

esmee

esmee

02-10-2012 om 19:00

Betijen

Eerst even laten betijen. Op het moment dat ze kalm en afgekoeld is op haar afstappen en zeggen dat je haar even wilt spreken onder 4 ogen. Dan kom je erop terug. Ben erg benieuwd hoe het afloopt.

Heb zelf zoiets aan de hand gehad op mijn werk. Achteraf de persoon erop aangesproken dat ik op de situatie wil terugkomen en vertelde haar dat ik toch geschrokken was van haar reactie en waarom ze zo reageerde. Bleek achteraf dat een andere collega haar onjuist had geïnformeerd over mijn handelen. Ze schaamde zich achteraf rot.

Rare troela

Die dame is wel een vreemde troela. Ze vraagt niet of het klopt wat ze gehoord heeft,of je inderdaad geroddeld hebt over haar en haar kind. Nee, ze begint meteen te schreeuwen, schelden en is laaiend. Ik zou er nog weinig tijd in investeren, ze mag eerst haar excuus aanbieden.

dc

dc

03-10-2012 om 08:20

Eens met wil

Ik vind van het slechtste uitgaan en de ander niet eens een kans te geven om te praten niet echt om over naar huis te schrijven. Ik zou haar gewoon negeren verder. Het is niet jouw probleem.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-10-2012 om 18:57

Niet eens

Hoewel ik de reactie ook nogal buiten proportie vind, zou ik er wel weer over beginnen.

Ten eerste omdat je niet weet wat er achter die reactie zit. Het kan wel heel gevoelig liggen, of misschien was je die dag al wel de 3e ofzo.

En ten tweede zou ik dit wel even uit de wereld willen hebben. Ik zou niet willen dat dit zomaar verder rond gaat.

Daarom zou ik het ook even laten betijen en er daarna op een rustige wijze op terugkomen. En dan ook even aanstippen dat die reactie op z'n zachts gezegd niet echt handig is....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.