Relaties Relaties

Relaties

Tigerfeet

Tigerfeet

06-07-2012 om 15:36

En dat doet zeer

Dan komt er weer iemand in je leven, een fijne lieve man. Maar het werkt niet, het is nog te vroeg, ik ben nog niet toe aan een relatie, moet eerst mijzelf weer veel beter terugvinden.........
En dan zet ik er maar een punt achter, vertel hem dat we samen niet verder gaan, het doet pijn bij allebei. We nemen wat afstand van elkaar.
Dan spreek ik hem weer en verteld hij dat hij warme gevoelens begint te krijgen voor een ander....... en dat doet pijn heel veel pijn.
Niet omdat ik hem zijn geluk niet gun en ook niet omdat ik het al te snel vind en ook niet omdat het iets zegt over wat hij dan voor mij voelde, dat alles speelt niet mee.
Het doet pijn omdat het voor mij nog niet weggelegd is, omdat er nog een hoop werk verzet moet worden voor ik weer in een relatie kan stappen als ik dat ooit weer durf, het doet gewoon pijn.

Wou het ff kwijt, ff delen, thanks voor lezen

Tiger

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kamille

kamille

06-07-2012 om 15:54

Ja...

Ik weet het. Heb het zelf meegemaakt. Moet de keuze maken tussen al mijn energie in een zorgenkind en mijn revalidatie steken (en ja, ook verwerking van mijn scheiding, dat is erg lang weggestopt maar spat er steeds vaker opeens uit), en het opbouwen van een nieuwe relatie. Dan gaat het kind sowieso voor. En ik wil die lieve meneer niet met een vrouw-in-spagaat-met-rugzak opzadelen.
En dan hoor je na een tijd dat die lieve meneer iemand anders heeft gevonden waar hij mee verder wil. Je leest op zijn facebook hoe gelukkig hij nu is geworden, ziet foto's van haar en hem in de zonneschijn, wijntje, het geluk stráált er van af.

En weet je dat dat voor jou (voorlopig?) niet is weggelegd.

Het is hem van harte gegund, maar verdomme, wat voel je je dan ontzettend ellendig Dat is niet uit te leggen.......

Cicade

Cicade

06-07-2012 om 16:29

Ach tigerfeet

Ik heb het gelezen en heb met je te doen.
Wat moet dat pijnlijk voor je zijn geweest toen hij vertelde dat er iemand anders in beeld is.
Ik wens je ondanks je angst nu, ooit weer een fijne liefde toe.

Tigerfeet

Tigerfeet

06-07-2012 om 17:53

Kamille

Je snapt hoe ik het bedoeld heb. Ik gun het hem van harte het is een fijne vent. Maar het doet zo''n verrekte pijn.

Thanks voor je begrip

tigerfeet

Tigerfeet

Tigerfeet

06-07-2012 om 17:55

Cicade

Ik gun het hem van harte, ik wens hem alle geluk en liefde toe........... Ik had het alleen zelf ook graag gewild

tiger

Isabella Caramella

Isabella Caramella

06-07-2012 om 18:47

Serotonine

Natuurlijk doet dat pijn. Maar hij heeft minder tijd nodig om eroverheen te komen dan jij, dat zegt verder niets over hoe hij over je voelde. Ik weet nog goed dat ik in jouw situatie zat, later was ik eerder blij; hij ging verder met z'n leven en nu moest ik ook wel. Het gaf wel duidelijkheid. Als er nog een restje hoop was, was dat namelijk nu wel weg, woedend was ik - en ik voelde me ook zo vervangbaar.

In het psychologie magazine van deze maand staat een stukje van Mark Mieras. Die adviseert: investeer in jezelf, verhoog de serotoninestroom in je hersenen. Sporten helpt daarbij en goed en gevarieerd eten. In kikkererwten, noten, bananen, pruimen, dadels, vijgen, eieren, avocado's en veel groenten zit tryptofaan, de grondstof voor serotonine.
Daar sluit ik me bij aan. Hoe beter jij goed voor jezelf zorgt nu, hoe eerder jij openstaat voor een nieuwe liefde. Succes!

MR

MR

06-07-2012 om 22:40

Tigerfeet

ai, dat is niet fijn. Maar wat ik wel heel goed van je vind is dat je naar je gevoel luistert en als het niet goed voelt niet toch doorgaat om maar niet alleen te zijn. Toch goed gedaan!

MR

MR

06-07-2012 om 22:44

Kamille!

Hier ook zo'n vrouw in spagaat met rugzak (zorgenkind, mantelzorger voor familie en zelf ziek). Ik heb niet eens de energie voor verkering, maar zou de steun wel kunnen gebruiken. Heel wrang voor je dat door omstandigheden buiten jouw keuze het niet voor je is weggelegd. Dat begrijp ik maar al te goed. Maar.. als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

+ Brunette +

+ Brunette +

07-07-2012 om 08:24

Herkenbaar

De wonden van mijn vorige relatie nog likkend, vond ik ook zo'n lieverd. Ik begon me aan kleine dingen te ergeren, terwijl ik van mijn ex de ergste dingen had gepikt. Zocht ik een manier om me niet aan hem te hechten of was hij gewoon niet de ware? Hij heeft nog geen ander, daarvoor is het nog te kort uit, maar ik weet nu al dat ik het niet leuk zal vinden als ik hem gelukkig zie met een ander (al gun ik hem dat van harte).

Vic

Vic

07-07-2012 om 11:32

Brunette

Jij was toch net gaan samenwonen? Is die relatie voorbij?

Tigerfeet

Tigerfeet

07-07-2012 om 21:42

Reactie

MR: ik snap wat je bedoelt en eerdaags zal ik er ook trots op zijn, en mijn verstand weet hoe goed dit is, alleen doet het zo''n pijn.
Overigens ben ik degene die geen relatie kan hebben, teveel oud zeer helaas.
Brunette: ja dat is het inderdaad je gunt het hem maar er is ook die pijn.......................... Maar weer zitten voor de blues en morgen weer verder.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

07-07-2012 om 23:34

Haha vic

jij schrijft altijd precies wat ik denk

+ Brunette +

+ Brunette +

08-07-2012 om 18:34

Samenwonen was van korte duur

In het aanloopstadium leek alles veelbelovend en we zijn enigszins overhaast gaan samenwonen (beetje gepusht van zijn kant). Toen kwam ik kanten van hem tegen waar ik op afknapte. Dus einde oefening. Hij is op een hele beschaafde manier vertrokken, zonder gezeur en verwijten. Nieuwsgierigheid bevredigd?

Vic

Vic

08-07-2012 om 18:49

Brunette

Sorry Zoals je weet ben ik zelf ook niet verstoken gebleven van verkeerde keuzes, en toen je vertelde over het samenwonen vond ik dat veel te vroeg (met mijn eigen ervaringen in het achterhoofd). Ik heb dat verder niet gezegd ofzo, maar het viel me op. Volgens mij was het anderhalve maand geleden dat je nog helemaal blij en gelukkig was, en is het nu dus alweer voorbij. Heel jammer, je blijft toch zoeken naar die ene waarmee het wel lukt en dan ook nog op het juiste moment.

Tigress

Tigress

15-07-2012 om 17:46

Het allerbeste....

Dat wens je hem, wetend dat jij dat voorlopig niet kunt zijn... En dan geconfronteerd te worden met de wetenschap dat jouw betere helft wél aan zijn armen door hun leven drentelt, hoe ze ook heten mag.
Die pijn is er en toch is dat goed. Het is een teken dat we op de grens zitten, maar er nog niet overheen kunnen. We hebben nog net dat beetje meer afstand van dat rot verleden nodig. Nét dat beetje meer vertrouwen in ons zelf. We kúnnen het... maar nu nog even niet.

Tigerfeet

Tigerfeet

16-07-2012 om 21:32

Terugkijkend

Zie ik nu =heel goed in waarom het niets werd tussen ons. Het was weer een man die op mij leunde, die ik mocht meenemen. OOkal is hij heel erg anders, wel weer iemand die mij alle beslissingen liet nemen.
ER is nog een restje pijn, verder veel berusting..
tigerfeet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.