Relaties Relaties

Relaties

eerste date annuleren? 2

Ik weer! Kon niet meer verder op de vorige onderwerp omdat ik weer via de gsm had ingelogd.

We zijn ondertussen weer non stop aan het chatten, vandaag maar liefst tot 2u ( heb nachtdiensten en hij bleef maar sturen, ondanks dat hij vroeg op moest) Hoe dit zou komt, ondanks jullie goed advies? Eergisteren zouden we elkaar dan toch voor het eerst


Correctie

Aflopen moet afspreken zijn.

maar zo te zien hebben jullie Een nieuwe afspraak staan, go for it!😁

Nest, je schreef dit: "Ik had mezelf voorgenomen hem volledig te negeren toen een bijna ontmoeting weer misliep omdat ik door te talmen te laat kwam en hij kwaad wegreed. Hij verzocht me hem nooit meer te contacteren omdat ik hem voor de gek had gehouden. Hem dan ook idd niet gecontacteerd, was op mijn beurt ook boos"

Waarom zorg je er niet voor dat je op tijd bent bij een date die jij zo graag wilde? Daarnaast vind ik zijn reactie ook niet ok. In plaats van bezorgd te zijn omdat jij er niet was scheurt hij kwaad weg.

Vervolgens zitten jullie allebei te mokken.  Vind je bovenstaande zelf niet ook nogal puberaal? "Lekker spannend" kan het niet zijn, jullie waren allebei boos, dus wat is de lol hiervan?

Nest

Nest

28-05-2021 om 14:19 Topicstarter

Ondertussen elkaar ontmoet! Misschien dat ik idd wat overdreef, maar ik kom uit een job waar ik werkte met meisjes, zelfs vrouwen, die er door loverboys vakkundig werden ingelokt...beroepsmisvorming plus een beetje drama en voila, dan krijg je mij. Het klikte supergoed, geen ongemakkelijkheid, een vleugje zenuwen, maar dat verdampte bij beiden snel. Bovendien had hij op een gegeven moment gewoon gebeld, hij wilde wel eens de stem horen die zo dramatisch tekeer ging. Dat telefoontje was niet alleen onverwachts, maar ook erg leuk en ook weer zonder spanning, alsof we elkaar al kenden Nu we elkaar hebben ontmoet ben ik wel wat rustiger, hij is geen moordenaar, geen verkrachter, maar echt een hele toffe, relaxte, knappe man!. Nog voor de date om was heeft hij al meermaals gevraagd of we elkaar nog kunnen zien. Na echt lang aarzelen, het weer afmelden, belde hij me gisteren en zei: kom, laten we het gewoon achter de rug hebben, ik wil je echt ontmoeten, zeker na al het gedoe dat je veroorzaakt hebt. Blij dat ik geweest ben, echt waar

Nest

Nest

28-05-2021 om 14:25 Topicstarter

Terug lezend begrijp ik de meeste reacties, het is idd wat puberaal voor een vrouw van 36 jaar. Mijn wantrouwen en vorige " oprechte" mannen maakten me een beetje gaga zal ik maar zeggen, waarom zou hij ook niet zo zijn? Zoals hij zelf zei: het kan best zijn dat ik eens die enne normale ben die je pad kruist... Afwachten

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.