Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-06-2015 om 11:45
Wat vinden jullie van het volgende: een vriendin van mij geeft tegenwoordig aan familieleden of vrienden een cadeau, voor hun verjaardag of wat dan ook en dat is dat een toegangskaart voor een theatergroep waar ze zelf in speelt. Zonder eigenlijk te overleggen over het cadeau, zonder dat ze weet of het gewaardeerd wordt. In sommige gevallen is het eigenlijk overduidelijk dat het helemaal niet leuk gevonden wordt. Mensen krijgen de boodschap erbij dat het wel opgegeven moet worden als je er geen gebruik van maakt want dan kunnen de kaarten naar iemand anders.
Persoonlijk vind ik het een beetje gek. Niet iedereen vindt dat leuk en je moet eigenlijk voor je gevoel het afwijzen, haar afwijzen en moeite doen om je cadeau terug te draaien, anders stoot je haar sowieso voor het hoofd. Of je gaat daar wel zitten terwijl je daar helemaal geen zin in hebt en dan heb je je zelf ermee. Dat was dan je verjaarscadeau....
Hoe zouden jullie reageren? Ik zie de bui al hangen dat ik dat ook binnenkort voor mijn verjaardag ga krijgen, waarschijnlijk samen met mijn vrouw en ik heb hier geen belangstelling voor...
25-06-2015 om 16:59
@tomaatje
De schoonmoeder van esmee? Die verdient volgens haar vast een spuitje, of wellicht zelfs wel onverdoofd de crematieoven in. Een groter monster heeft op deze aarde tenslotte nooit rondgelopen. Althans, dat zou je kunnen concluderen afgaande op de niet aflatende tirades die esmee hier afsteekt over het kwaad dat haar schoonmoeder heet.
02-07-2015 om 17:38
ha,ha,ha Mark74
Hylarisch!! Nou, je weet het goed te verwoorden, dat wel.,,,,maar toch doet ze zo. Kan er echt niets anders van maken. Boodschap komt zeer duidelijk over, dat wel. Ze krijgt ook praktisch geen cadeautjes meer.
02-07-2015 om 23:29
daar is ze weer.....
En toch kan ik me best voorstellen dat er zulke vreselijke schoonmoeders bestaan. En je moet toch iemand hebben om over te klagen, niet?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.