Relaties Relaties

Relaties

anoniempje

anoniempje

31-10-2012 om 23:44

Burn out of wat?

Ik word de laatste weken doodmoe van mijn vriend,we hebben 3 kids van 8,7 en 2,ik werk 3 dagen p.w,hij is zelfstandig ondernemer!
Ik heb geen ervaringen met een burn out,maar hij loopt hier al weken om het kleinste te vloeken,straks waren de oudste 2 ruzie aan het makenen ze moesten naar hun kamer en er ging een hoop gevloek en gescheld vooraf!
Vervolgens de kleinste van 2 haalt toetsen van het toetsenbord van de laptop af(net laten maken),nog bozer en k*tjong,ik heb het hier helemaal gehad enz. enz.
Kijk we hebben allemaal wel eens een slechte dag,maar nu word ik echt moe van hem,hij praat ook niet over problemen,weet wel dat hij van div. klanten nog geld tegoed heeft en dat ik regelmatig wordt aangesproken door bekende uit onze woonplaats,wanneer ie dat en dat nu eens afkomtwerken,dan zeg ik werk dat dan allemaal af en dan mag ik me niet bemoeien,want ik weet niet waar het over gaat enz enz.
Hij werkt hard dat zal ik niet zeggen,maar wie houdt het nu vol om om 4.00u s'nachts op te staan(niet iedere dag hoor)en dan vervolgens tot 1.00u s'nachts te gaan darten(nou ja da's wel eerder afgelopen,dus te drinken)een tijdje kan dat,maar dat houdt niemand op 'n gegeven moment vol toch!
Hij werkt met familie,maar die zal niets aan hem merken,denk ik onder werktijd...
Ik moet zeggen hij ligt ook iedere dag op de bank(of te slapen of te scrabblen,kan ik me ook aan storen soms),zondags wil ik er regelmatig tussenuit met de kinderen,maar hij werkt 6 dagen in de week en is dan blij om op de bank te lamballen(vaak voetbal kijken)
Wel helpt hij soms mee om de kids in bad te doen en op bed te leggen(ook nadat ik een keer gemopperd heb,dat ik niet alles alleen kon en dat hij ook 3 kids wilde)