Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-10-2019 om 12:27
Ik ben hier klaar mee!
Is het bij jullie ook zo oneerlijk verdeeld?
Mijn dochter zit op reddingszwemmen elke zaterdag van 17 tot 18 uur. Ik moet meestal rijden want mijn man werkt in 5 ploegen maar is hij een keer vrij, dan plant hij andere dingen voor zichzelf.
Mijn andere dochter zit onder toneel, hij zal dat doen maar tot nu toe heb ik elke keer moeten rijden.
Ook met dagjes weg ben ik altijd degene die meegaat, en hij moet of werken of hij heeft iets anders.
Nu is de maat vol. We zouden volgende week woensdag naar de bios gaan, plant hij een vergadering tussendoor.
Ik kan altijd voor de kinderen sjouwen, huiswerk mee doen, clubjes brengen, kom nooit toe aan mezelf! ik ben met een opleiding bezig maar daar kom ik zelf niet aan toe en tussendoor werk ik ook nog..
Nu was ik vanmorgen werken en hij was vanmorgen weer met zijn hobby bezig, en ja hij heeft gedweild, nou dat mocht wel eens na een weekje zeuren of hij het wilde doen.
Nu zei ik dat ik het niet leuk vond dat ik hij zaterdag tijdens het zwemmen weer niet mee kon omdat hij weer iets had en dat ik die vergadering van woensdag ook niet leuk vond. We kregen echt slaande ruzie.
Ik ben het gewoon zat! Van morgen zat onze tiener ook al te zeuren dat ik haar broek niet uit uitgewassen die ze aan wilde (kast vol kleren).
Ik voel mij gewoon een huisslaaf, kom nooit aan mezelf toe, altijd voor andere bezig.
08-03-2023 om 12:56
Tjah, ik las dit verhaal en het eerste wat ik dacht was waarom praat je er niet over en moet het zover komen dat je het hier vermeld. Uiteindelijk is er maar een oplossing of er samen uitkomen (of niet en daar consequenties aan verbinden)
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.