Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Relaties Relaties

Relaties

baby, maar gevoel vanuit man naar mij ontbreekt

Al is het maar om het even van me af te schrijven en mensen die er objectief naar kunnen kijken.

Wij ( mijn man en ik ) hebben een baby van bijna een jaar.
Aan het eind van de zwangerschap kreeg ik te horen dat zijn gevoel voor mij weg is.
Hij mist die sparcle. We hebben het nog altijd gezellig en doen nog leuke dingen, en hebben het gewoon fijn, maar dat gevoel is niet terug. Later kwam eruit dat het op sexueel gebied is. Want volgens heb willen alle vrouwen liefde maar geen seks? uhm ok. not true. Die hebben daar ook echt behoefte aan

Maar goed.
Tijdje apart van elkaar gewoond, maar het heeft allemaal niet echt geholpen.
Nu ben ik er achter gekomen (is hij eerlijk over geweest) dat hij het leuk vind om berichten te krijgen van een vrouwelijk collega.
Ik merk dat dit me ontzettend pijn doet. Het zijn de kleine dingetjes.
wachtwoord veranderen, ik mag de gesprekken niet zien. Is gewoon prive.
Bij mij gaan dan alle alarmbellen af, maar hij weet het zo te draaien, dat hij gewoon eerlijk is en ik hem maar moet vertrouwen.
Als hij het leuk vind om met een collega te appen, dan kan dat gevoel voor mij natuurlijk nooit terug komen. Zo ziet hij het zelf niet, dat staat los van elkaar. Maar ik wel

Ons kind en ik zijn het allerbelangrijkste voor hem. En hij wil ons eigenlijk niet kwijt. Maar tegelijkertijd is er al een jaar niks veranderd.
Ik heb stress, buikpijn en voel me er totaal niet fijn bij. (volgens hem ligt dat bij mij)

Ik wil gewoon graag als gezin bij elkaar zijn. Maar wil me ook echt niet zo laten behandelen. Hij is verbaal alleen zo sterk, dat hij zijn eigen waarheid gelooft krijg ik het idee.

Hoe zien jullie de situatie en hebben jullie advies?

Ik moet er niet aan denken dat mijn kind met gescheiden ouders opgegroeid en ik hem met zijn weekendtas naar papa moet laten gaan.

Alvast dankjewel voor het lezen

Dit is echt heel pijnlijk, gewoon zeggen dat hij geen sparkle voelt, 't gevoel is weg en dan ook nog eens Kontakt met een ander wat idd echt niet gewoon een collega is want alles privé, wachtwoord veranderd, ik ken 't helaas... Die gaat gewoon vreemd volgens mij. Mijn man is vreemdgegaan vorig jaar en ook hier was alles opeens privé, telefoon ging zelfs mee naar de wc en lag altijd op z'n kop, scherm naar beneden weet je wel... Hier wel nooit wat gezegd over gevoel is weg ofzo maar wel was seks opeens gewoon seks en liefde hoorde niet bij seks, hij zei de raars te dingen opeens... Toen hij 't uiteindelijk opbiechtte dat hij een ander had en 't daarmee eindigde en de nodig drama etc die volgde hebben we wel gesprekken gehad samen, zijn gevoel was idd ook weg, maar hij hield nog wel van mij, hij moest me niet toen, vond mij irritant en ik was teveel aanwezig, ik had teveel aandacht nodig... Ik begrijp er nog altijd niks van. We waren gelukkig dacht ik, we hadden lol, we hadden alles maar ja blijkbaar niet.
Als ik jou was zou ik er achter proberen te komen wat die collega voor hem is en verder moet hij een keus maken, als hij zonder jou wil leven oké ga dan maar als hij je niet kan loslaten maar wel met een ander bezig is (zoals bij mij) zal hij toch een keus moeten maken want idd jij verdiend dit niet, zo leef je konstant in onzekerheid en krijg je idd stress. Sterkte xxxx

Hij wil dus jou voor het gezin en gezelligheid en daarnaast een vriendin voor geil flirten (en passievolle sex)? En schermt alles af onder mom, ik ben toch eerlijk. 

Alle gekheid op een stokje. Wat heb je afgesproken met hem? Jullie waren tijd uit elkaar. Nu bij elkaar. Wat voor relatie hebben jullie nu vormgegeven? 

Mijn advies: bepaal welke relatie jij wil. Wat accepteer je wel en niet. En bespreek dit heel snel met hem. Juist met jong gezin en gevoel dat lekt, is de verleiding snel gemaakt. 

Mag jij ook lekker gaan appen met sexy collega overigens? Wat hij mag jij toch ook? 

Maar bij elkaar blijven is niet per se het beste voor jou als ik het zo lees. 

Leene

Leene

18-08-2022 om 23:46

Ach TO, allereerst een 
Het ligt niet aan jou.. dat is wel heel makkelijk van hem om te zeggen.
Die sparkle die hij mist .. tja je kunt niet heel je leven op een roze wolk leven. In een relatie gaat het ook heel erg om trouw, ook als het moeilijk is, als je ziek wordt, als het een drukke periode is als er net een kind is.
Die sparkle kan echt wel weer terug komen.
Maar niet als hij ook nog met andere vrouwen bezig is. Dat is onmogelijk. En ook een leugen.

Ik word wel eens moe van ' ik voel het niet meer, we blijven bij elkaar zolang het goed voelt' 
Als dat je instelling is, gaat het nooit lukken om een veilige stabiele relatie op te bouwen.
Ik de liefde komt het er ook op aan op een keuze.
Ik heb voor je gekozen en dus blijf ik en maken we  er het beste van, ook als de sparkle een periode weg is. Of het lijkt allemaal vlakker te worden. 
En natuurlijk moet je je best doen voor elkaar en natuurlijk is een scheiding soms beter, ( maar.vaak ook niet).

Maar iemand die dat niet wil zien. Die willens en wetens door gaat met contact zoeken met andere vrouwen of 1 andere vrouw en dan ook nog zegt dat het aan jou zelf ligt dat jij je daar slecht over voelt..
Echt TO dat slaat nergens op.
De anderen hebben het ook al gezegd neem de regie in handen.
Zeg hem wat jij van een relatie verwacht, spiegel zijn gedrag ook eens
 Hoe zou hij.het vinden als jij flirt met een collega. 
Geef hem geen ruimte om te zeggen dat hij best contacten kan hebben met die leuke collega.  Hij moet kiezen. Want jij trekt dit niet meer en jij wil ander gedrag zien. Of hij kiest onvoorwaardelijk voor jou of niet.
Dit sleept al veel te lang. 
Dan loop je de kans dat je relatie breekt maar als dit zo doorgaat.. ga je ook breken. 
Sterkte TO

C.Hensen

C.Hensen

19-08-2022 om 11:24 Topicstarter

Lieve allemaal,

Dankjulliewel voor jullie reacties. Ik heb gister heel erg goed nagedacht. Een tijd gewandeld en ga hem vandaag voor de keuze stellen. Zij of ik. Bij een ieder ander antwoord dan ik is het voor mij klaar.
Niet omdat ik het wil, ik hou zielsveel van hem, maar omdat ik er anders aan onderdoor ga. Hij weet me iedere keer weer in te palmen. Ook zal hij zich dan echt moeten bewijzen.

En inderdaad van 2 walletjes kan je niet eten. en daar gaat hij nu achter komen.
Ik voel me enorm kut, loop al de hele dag met buikpijn rond van de stress. Maar voor mij is dit geen doen. Ik verdien gewoon beter. Al helemaal omdat ik mezelf wegcijfer voor hem.

Dat de relatie voorgoed klaar is hoop ik niet. Maar als het zo is, dan komt er een periode dat het vast beter met me gaat. Maar ik denk ook dat hij dit niet verwacht. Hij wil me niet kwijt, maar daar had hij dan iets eerder aan moeten denken.

Het gezegde, je weet pas wat je hebt, als je het kwijt bent.... dat dus

Ik hou jullie op de hoogte. ben erg zenuwachtig. en hopelijk sterk genoeg dit keer me niet te laten ompraten door zijn praatjes.

Leene

Leene

19-08-2022 om 11:39

veel sterkte. Je kunt dit. ik hoop op een goede uitkomst. Dat hij gaat zien wat hij vergooit. Dan krijg je ongetwijfeld nog een heel lastige periode waarin je weer vertrouwen in elkaar moet krijgen maar relaties kunnen ook weer sterker worden. En zo niet.. dan ga jij dit ook redden. Echt je komt daar ook weer doorheen 

goed van je 

Xxx

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.