Relaties
Diana79
21-07-2023 om 16:31
Appen
Deze vraag stel ik voor een vriendin die zelf niet op dit forum zit.
Al enkele maanden heeft ze leuk contact met een man die af en toe klusjes doet in het bedrijf waar ze werkt.
Ze voelt zich aangetrokken tot hem en ze denkt dat het wederzijds is.
Hij lacht veel naar haar, knipoogt naar haar, kijkt haar helemaal na als ze langs loopt. Zelfs als hij is gesprek is met een collega heeft hij dan alleen maar aandacht voor haar. Hij check haar helemaal. Hij raakt haar speels aan,.......allemaal flirtsignalen lijkt mij.
Ze kunnen het heel goed samen opschieten en er is duidelijk een klik. Ze hebben zelfs telefoonnummers uitgewisseld.
Maar zo open als hij op werk is zo koel en kortaf is hij tijdens het appen en dit maakt mijn vriendin erg onzeker en zorgt ervoor dat ze geen verdere stappen durft te ondernemen. Ze is bang dat hij gewoon een spelletje met haar speelt.
Wat denken jullie? Is dit normaal appgedrag van mannen of is ze echt gewoon een leuk tijdverdrijf als hij aan het werk is?
EmmaT
26-07-2023 om 09:42
LarsJensen schreef op 26-07-2023 om 08:43:
Als je laat zien hoe nodig je hem hebt, verlies je je aantrekkingskracht. Doe alsof je zijn aandacht niet echt hoeft.
Met dat laatste begin je een spelletje dat heel vervelend kan worden (ik kan er helaas een boek over schrijven 😓). Laat zien dat je hem leuk vindt. En geef hem de ruimte en de gelegenheid om te laten zien dat hij jou ook leuk of niet leuk vindt. Je weet dan waar je aan toe bent en dat is veel fijner dan iemand 'nodig hebben'.
MRI
26-07-2023 om 10:38
EmmaT schreef op 26-07-2023 om 09:42:
[..]
Met dat laatste begin je een spelletje dat heel vervelend kan worden (ik kan er helaas een boek over schrijven 😓). Laat zien dat je hem leuk vindt. En geef hem de ruimte en de gelegenheid om te laten zien dat hij jou ook leuk of niet leuk vindt. Je weet dan waar je aan toe bent en dat is veel fijner dan iemand 'nodig hebben'.
ja precies. 'doen alsof je hem niet nodig hebt' zijn puberale spelletjes waarmee je een manipulatieve dynamiek in gang zet.
EmmaT
26-07-2023 om 10:42
MRI schreef op 26-07-2023 om 10:38:
[..]
ja precies. 'doen alsof je hem niet nodig hebt' zijn puberale spelletjes waarmee je een manipulatieve dynamiek in gang zet.
Wel puberaal, maar in veel meer leeftijdscategorieën gespeeld helaas
Poezekat
26-07-2023 om 12:20
EmmaT schreef op 26-07-2023 om 09:42:
[..]
Je kan het ook anders opvatten, dat je niet reageert als iemand die wanhopig op zoek is naar iemand maar het gewoon gezellig wil houden.
Fély
27-07-2023 om 13:44
Is er een tijdverschil tussen elkaar live zien en appen? Als ze elkaar overdag zien en er wordt pas na werktijd geappt, lijkt het me inderdaad waarschijnlijk dat hij thuis een partner heeft. Ik zou een appje sturen net nadat ze elkaar hebben gezien, of misschien wel tijdens. "Trek in koffie?" of iets dergelijks. Dan zal ze snel genoeg weten of hij oprecht geïnteresseerd is, of alleen maar telefoonnummers verzamelt van leuke dames.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.