Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-05-2019 om 10:01
Ik schrok de eerste keer echt toen mijn beeld ineens zwart werd. Toen er daarna een vraag in beeld kwam of ik een samengesteld gezin had en mee wilde werken werd ik eigenlijk best boos. Er is een stuk van het forum ingericht voor vragen van onderzoekers etc., Deze mogen ook nergens anders geplaatst worden. Dan vind ik dat OOL zelf het goede voorbeeld moet geven en niet zo ineens een bladzijde er tussen moet gooien.
Ik heb m nu al een keer of 3 gezien en zit hier niet op te wachten.
15-05-2019 om 21:43
Die spreekster zou ik ook wat van willen lezen
In het magazine, maar nog liever in het forum. Dan kunnen wij daarop reageren. Lijkt me heel waardevol voor ons maar ook waardevol voor de spreekster. Zo gemiddeld reageren we best bijdragend/aanvullend/inhoudelijk. Dat is niet op elk forum zo.
17-05-2019 om 20:01
Aanpassing
We hebben de pop-up vervangen voor een melding bovenaan een artikel of forum bericht. Het probleem zou zo opgelost moeten zijn.
18-05-2019 om 12:38
dank!
goede oplossing. Het is vooral op telefoon erg onhandig, omdat beeldschermen qua formaat / zo kunnen verschillen
gr Angela
18-05-2019 om 12:49
Goede oplossing maar....
.... Waarom niet evengoed een forumbericht over dit symposium?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.