Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-07-2021 om 10:52
Sinds de lancering van Viafora, lezen we wat berichten van de vaste Ouders.nl forummers. Ik snap heel goed dat alle nieuwe leden en de vele berichten overweldigend kan zijn. Zo verandert er ook voor Ouders.nl van alles. Zoals ik al eerder hier schreef, vind ik elke vorm van feedback belangrijk. Na de migratie in januari en ook nu na de lancering van een nieuw (deels met Ouders.nl gedeeld) forum. Dus de berichten die we lezen van jullie, nemen we heel serieus.
Omdat de rubriek Over het forum een gedeelde rubriek was, ontstond er wat ruis. En dat is niet de bedoeling. Het leek ons in eerste instantie handig om de rubriek te delen, zodat aankondigingen over het forum direct op beide fora zouden komen te staan. Maar vooral in deze fase met alle verzoekjes en vragen vanuit de VIVA leden, is dit voor Ouders.nl forummers wellicht niet fijn. We zien dat de recente berichten worden overspoeld: dat is niet handig.
Daarom hebben we besloten om de rubriek Over het forum toch los te koppelen, zodat beide fora een eigen rubriek hebben. Dat hebben we zojuist gedaan. Dit betekent dat de oude berichten van de afgelopen dagen, die nog wel gedeeld waren, nog wel te bekijken zijn via Over het forum op Ouders.nl maar nu linken naar de topics op Viafora. Nieuwe berichten in die topics verschijnen niet meer in het Ouders.nl overzicht.
Nieuwe functionaliteiten of andere updates die van toepassing zijn voor het forum van Ouders.nl zullen we dus los plaatsen in deze rubriek (en zijn niet zichtbaar op Viafora).
Op dit moment blijven alleen de rubrieken die gaan over kinderen en ouderschap gedeeld. Dit zijn inhoudelijke rubrieken en daarin zien we een meerwaarde. Hierin zal het niet tot nauwelijks over VIVA gaan.
En als er dingen niet goed gaan of je dingen niet fijn vindt, laat het ons weten. Dat kan hier of door een mail te sturen naar [email protected]. We willen dat iedereen fijn kan blijven forummen.
20-07-2021 om 10:50
Angela1967 schreef op 19-07-2021 om 23:20:
Ga naar account
Ga naar Profiel bewerken
Ga naar Negeerlijst
En dan kun je per rubriek uitzetten
Gr Angela
Bedankt Angela! Heb even wat rubrieken geblokkeerd. Hopelijk geeft dat weer wat meer overzicht.
20-07-2021 om 10:51
Hannemeike schreef op 20-07-2021 om 02:57:
Ik vind ze gruwelijk, maar in het tekstvakje waar ik dit typ, staat een knop met een smiley erop. Als je daarop klikt, krijg je de smileys te zien. (Als je op je mobiel forumt, in ieder geval.)
Ik zie het. Ook op de laptop gelukkig, want ik stuur bijna nooit berichten via mobiel. Vind ik dan weer vreselijk onhandig. Bedankt!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.