Over het forum Over het forum

Over het forum

Barvaux

Barvaux

14-03-2015 om 20:14

minst recente inhoud

Hebben jullie wel eens via recente inhoud op de 'laatste' geklikt onderaan? Artikelen uit 1996 waaronder bijv deze: http://www.ouders.nl/columns/beginselverklaring met oa de volgende tekst:

De redactie is zich bewust van het feit dat het Internet op dit moment nog vooral een mannen-aangelegenheid is. Dat is jammer, maar voorlopig is het niet anders. Om zo goed mogelijk aan te sluiten bij de informatiebehoefte van onze lezers, zal de nadruk dus sterk liggen op onderwerpen die interessant zijn voor vaders. Ook wordt in veel gevallen extra toelichting gegeven over dingen die vrouwen in het algemeen wel weten, bijvoorbeeld door gesprekken met vriendinnen, maar die voor mannen nog volkomen nieuw zijn.

Grappig! Wie van jullie was er toen al online?

mijk

mijk

14-03-2015 om 22:05

geweldig!

Is helemaal goed gekomen met vrouwen op internet!

Marea

Marea

14-03-2015 om 22:28

toevallig

Toevallig ben ik vorige week naar het eerste bericht gegaan, maar dat waren artikelen en columns, ik kon niet het eerste forum bericht vinden, maar zo heette dat misschien niet. Het was me ook al opgevallen dat er stond dat OO een site voor mannen was.
Ook moest ik denken aan de kinderen over wie wat gevraagd of geschreven werd in 1997. Die zijn nu volwassenen. Grappig!

Stenna

Stenna

15-03-2015 om 14:13

ikke!

ik was er toen al bij (met andere nick). Had toen een jonge baby (nu een grote student) en was over veel onzeker.

tonny

tonny

16-03-2015 om 09:43

niet lang daarna!

Oh, wat lang geleden allemaal. Ik had toen nog een heel gezin in huis, nu heerst er rust (en soms ook weemoed), ze zijn allemaal uitgevlogen. Een van hen heeft zelf inmiddels al drie kinderen.

Ad Hombre

Ad Hombre

16-03-2015 om 10:49

Mannenaangelegenheid

Ik was er niet in 96, het zou nog 10 jaar duren voor dit forum voor mij relevant werd. Tegen die tijd was het al nagenoeg volledig overgenomen door vrouwen...

Man

Ik werd begin jaren negentig door een man gewezen op de site van OOL.

Suze

Suze

20-03-2015 om 21:55

Nog niet

Ik was er toen nog niet. Volgens mij pas vanaf 2000 (onder een andere nick). Toen waren er al vnl. vrouwen voor zover ik me herinner.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.