Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-10-2018 om 13:40
Per 1 september heeft er een grote verandering plaats gevonden bij Ouders Online en sta ik aan het begin van mijn geweldige uitdaging als nieuwe uitgever van OO.
En omdat jullie stem en mening belangrijk zijn voor de toekomst van Ouders Online, wil ik jullie vragen om een enquête in te vullen met wat er volgens jou behouden moet blijven en wat er verbeterd kan worden.
Alvast bedankt voor jullie feedback! https://nl.surveymonkey.com/r/N6SNRNQ
11-10-2018 om 10:15
Omhoog halen
Kom, dan haal ik 'm ook weer eens omhoog. Want het is fijn dat we onze mening mogen geven!
14-10-2018 om 11:18
Wie ook?
Ik heb hem ingevuld. Leuk om je mening te kunnen geven. Ik denk dat de uitslagen van zo'n enquête nuttiger zijn naarmate meer mensen hem invullen. Dussssssssss 😊
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.