Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
mijk

mijk

03-07-2019 om 18:07

Zo blij

Dochter heeft het hele jaar met paniekaanvallen en faalangst geworsteld. Uiteindelijk was ons enige doel datze naar school ging. Huiswerk maken zat er eigenlijk niet meer. School heeft zich het helr jaar heel begripvol en meedenkend op gesteld maar ik was toch bang dat hrt afstromen zou worden.

Word ik net door haar mentor gebeld. We vinden dat ze op het atheneum hoort. Zo fijn dat ze over is maar vooral fijn dat de argumentatie helemaal past bij dochters talenten en problemen. Zo heerlijk als je kind gezien wordt op school!

Verder niks te melden of te.vragen maar gewoon even helemaal blij!
Mijk

Wat fijn mijk!

Dat is een opluchting he. Daar mag jeblij mee zijn hoor!

Ja fijn

Sta je niet altijd alleen in het 'zien' van je kind. Dan ben je blij dat school dat ook ziet en bevestigt.

lisbeth

lisbeth

03-07-2019 om 19:12

Bij ons ook

Dochter is begin dit jaar uitgevallen met een angststoornis en depressie. Doel dit jaar was therapie en langzaam school weer oppakken. School blijft ons steunen door alles.
Dochter gaat dit jaar vwo4 wel overdoen.

lisbeth

lisbeth

03-07-2019 om 19:13

Mijk

En fijn voor jullie! Dat de school je dochter ziet voor wat ze waard is, dat zal haar zelfvertrouwen ook goed doen.

Zeetakje

Zeetakje

03-07-2019 om 19:56

Wat fijn

Wat fantastisch Mijk. Logisch dat je blij bent. Met een fijn gevoel de vakantie in.

Flavia

Flavia

03-07-2019 om 20:12

Heerlijk

Wat een fijn nieuws. Kan me voorstellen dat jullie daar heel blij van worden.

Juline

Juline

03-07-2019 om 20:13

Goed zeg!

Wat fijn dat school meedenkt en dat je kind echt gezien wordt. Een positieve afsluiting van het schooljaar.

Lou

Lou

03-07-2019 om 21:12

Heerlijk

Oh wat fijn. Ik ken dat gevoel, het duurde wel lang hier maar uiteindelijk kregen we echt goede medewerking van school (bij overspannen dochter), ze is niet blijven zitten en dit jaar zelfs geslaagd.

Een pak van je hart hè! Zelf weet je wel wat ze kan en wat ze nodig heeft, maar je hoopt dan toch maar dat dat ook goed zichtbaar is op school. Gefeliciteerd!

mijk

mijk

03-07-2019 om 23:56

Ja unanieme beslissing ook nog

Ze had zich neergelegd bij afstromen maar straalde echt dat ze zo'n vertrouwen in haar hebben. Met nog nadrukkelijk de kanttekenijg dat als ze het zelf niet zag zitten ze wel mocht afstromen. Maar ze is blij...

Lucy

Lucy

04-07-2019 om 09:25

Mijk

Dat is met een goed gevoel de vakantie in. Superfijn!

Zo herkenbaar

Maar eerst: wat fijn Mijk. Goed voor haar zelfvertrouwen ook.

Mijn dochter gaat het examenjaar van de VMBO TL volgend jaar in (is wel afgestroomd maar vooral omdat er dan minder druk op zit voor haar) met fantastische cijfers. En dat is alleen maar gelukt omdat ze op school alle ruimte krijgt om een dagje bij te tanken, om een toets op een ander moment in te halen, om te zijn wie ze is.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-07-2019 om 13:56

Super fijn!

🤗

pam

pam

04-07-2019 om 14:06

ja, zeker fijn!

en ook herkenbaar; hier een dochter die in 3 VWO bijna een half jaar heeft gemist ivm de gevolgen van een hersenschudding. School was zeer meewerkend en belangstellend. Wij hadden ons ook ingesteld op een jaar overdoen, maar dat vond school niet nodig, omdat ze er alle vertrouwen in hadden dat ze het zou redden.
Morgen krijgt ze haar diploma.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.