Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
bertje1

bertje1

20-11-2013 om 11:18

WRTS

even een vraagje over WRTS; mijn dochter vind het handig om hiermee de woordjes te leren. Volgens mij (vorig jaar heb ik dat gezien) staan in WRTS ook lijsten van anderen ingevoerd, zodat je niet zelf al je woordjes in hoeft te typen. Ik kan ze echter niet meer vinden bij WRTS. Hoe werkt dat??

miel

miel

20-11-2013 om 12:15

overnemen

Je kunt op verschillende sites lijsten vinden. Zoek maar eens op wrts woordenlijsten. Je komt dan officiële lijsten tegen, die al nagekeken zijn voor ze aangeboden worden zoals van: woordenlijsten.wrts.nl/uitgever/thiememeulenhof maar ook van mensen die ze er opzetten om te helpen, die moet je wel even checken. Je klikt dan op de lijst van je keuze en daarna op overnemen en opslaan en dan krijg je het na inloggen bij je eigen lijsten. Ik zet ze er van mijn kind ook altijd op om te delen. Zijn Engelse juf heeft ze al kant en klaar op internet staan, Duits zet ik er meestal zelf in, daarvan is niet altijd een lijst voorhanden.

bertje1

bertje1

20-11-2013 om 12:56

yes

dankje!

miel

miel

20-11-2013 om 13:09

engels en duits voorhanden

Graag gedaan. Van welke vakken zoek je nog, misschien kan ik je ergens mee vooruit helpen?

maar

Zo'n lijst invoeren is al de helft van het leerwerk, is de ervaring hier. Dus ik zou ook niet te snel kiezen voor het overnemen van bestaande lijsten...

miel

miel

20-11-2013 om 13:55

mijn kind niet

Jippox, dat zou voor mijn gefrustreerde, slordige schoolganger nuet werken. Nog meer tijd aan huiswerk besteden en dan de helft van de tijd ook nog niet goed ingevoerd. Maar voor sommige kinderen zal het zeker prima werken.

bibi63

bibi63

20-11-2013 om 14:59

mijn dochter

Leert daar fantastisch mee. Maar inderdaad veel tijd om het erin te zetten. Dus ik....... doe dat ffff snel voor haar. Kleine moeite, ik type razendsnel....
Gr. Bibi

Yura

Yura

20-11-2013 om 18:31

Hele klas op 1 account

Bij mijn dochter zit de hele klas op hetzelfde account. Moet je alleen wel afspraken maken wie wat invoert. Is trouwens niet van de mentor uit gegaan ofzo hoor, maar van de klas zelf. Ik denk dat de mentor het niet eens weet. Begon al in de brugklas met 4 vriendinnen en nu in de 3e is het de hele klas.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.