Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
sarah

sarah

18-02-2015 om 11:45

welke rugzak laptop

Dochter gaat komend schooljaar naar vo. Waarschijnlijk wordt het een school waar gebruik van laptop aangeraden wordt.
We hebben nog wel even maar de rugzak die ze nu voor school gebruikt heeft z'n langste tijd wel gehad, weet niet of die de laatste maanden nog overleeft.
Nu vind ik het ook wel zonde om voor de laatste maanden nog eentje te kopen, al kopen we nu op bs steeds een goedkope tas. Dus eigenlijk wil ik nu als het nodig is ook gelijk eentje kopen waarmee ze naar vo kan.

Iemand ervaring met laptop rugzak? Waar op te letten?

Minthe

Minthe

18-02-2015 om 12:01

Hier

Eastpak heeft by far de beste en meest degelijke tassen, plus de beste garantie (als je de bon bewaart). Daar zou ik dus het eerst naar kijken. Out Of Office lijkt mij een laptoptas die mikt op schoolgaande jeugd. Mijn zoon (4v) heeft een Provider, maar die heeft een minder handige indeling en hij is vrij groot, zeker niet voor 'n brugklasser. Hij is er zelf wél blij mee.

Maar de beste tip: wacht met kopen van 'de' tas tot ze op het VO zit. Dan weet je precies wat ze nodig heeft en dat ze de tas nog cool genoeg vindt...

Moni

Moni

18-02-2015 om 12:09

Ikea heeft een mooie tas

Heel betaalbaar. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60228788/

Die kun je in twee delen gebruiken, makkelijk voor dagen met weinig les of andere activiteiten.
Mijn oudste gebruikt die nu twee jaar en is heel tevreden.

En voor als je in Frankrijk komt deze zomer: leuke collectie laptop-schooltassen. Prima waterdicht. Heeft jongste nu twee jaar in gebruik. Ziet er nog prima uit.

Barvaux

Barvaux

18-02-2015 om 12:12

hier

Zoon moest een laptop voor school en we hadden al vooraf de out of office gekocht maar school wilde toch het liefst dat er een echte laptoptas werd gebruikt. Gelukkig hoeft zoon maar heel kort te fietsen en nu gaat hij dus, als hij gym heeft met drie tassen naar school (alle boeken moeten ook verplicht mee).

Maar om een antwoord te geven: de out of office is prima als je daarnaast niet ook nog heel veel boeken moet meenemen. Mijn oudste heeft dezelfde eastpak en neemt sporadisch zijn laptop mee. Laptopmaat is 15 inch.

Linda K

Linda K

18-02-2015 om 13:51

Kijk eens

bij de Decathlon. Groot, stevig, niet te duur. We hebben hiervoor al veel tassen versleten, maar deze lijkt het erg goed te doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.