Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Jamie

Jamie

14-08-2015 om 20:22

Weet iemand of er kans is dat deze boeken gelezen mogen worden in de bovenbouw havo?

Heeft iemands kind hier voor school het boek Rain Man van Barry Morrow of Forrest Gump van Winston Groom mogen lezen voor Engels? Bovenbouw havo?

Of eventueel Mozart and the Whale: An Asperger's Love Story van Jerry Newport en Mary Newport?

havo

havo

14-08-2015 om 21:21

nou

Hier een redelijk strakke lijst waaruit gekozen kan worden en daarbuiten alleen in overleg. Niet alleen vanwege het niveau, maar omdat het "getoetst" wordt en de inhoud van het boek ed. dan wel bij de docent bekend moet zijn. In de praktijk komt het er op neer dat dit meest boeken zijn die ook als lijster/buchfinken/blackbirds verschenen zijn.

Elke

Elke

15-08-2015 om 07:48

Misschien

Hier zijn ze redelijk vrij in hun boekenkeus (bovenbouw vwo), dus die boeken zouden misschien ook wel mogen. Hangt denk ik af van de lees-moeilijkheidsgraad... Ik heb ze zelf niet gelezen (wel de films gezien ) dus dat kan ik niet beoordelen. Zal wel per school verschillen uiteraard.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.