Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-05-2011 om 10:28
Met toestemming van de forumredactie vraag ik jullie me te helpen bij mijn huiswerk. Ik doe de verkorte opleiding Pabo, in hoog tempo gaan we door de stof heen en maar eindeloos verslagen schrijven over iedere stap die je zet in onderwijsland. Leuk, maar zeer tijdrovend.
Een opdracht luidt: schrijf een betoog: 'wat is voor jou goed onderwijs?'.
Nu heb ik daar wel ideeën over, zeker ook door ruime onderwijservaring met mijn kinderen, maar om geen kokervisie te ontwikkelen, waar naar mijn mening sommige leerkrachten best last van hebben, wil ik de vraag graag beantwoord zien vanuit veel verschillende invalshoeken. Dus vraag ik jullie: 'wat is voor jou goed onderwijs?'. Alvast bedankt voor alle antwoorden!
12-05-2011 om 07:28
Juni valkyre
Half juni moet deze opdracht af zijn en dan is ook het debat. Maar, ik heb nu wel lekker veel informatie en ik ga komend weekend alles uitwerken. Na het debat kom ik hier beslist terug voor een verslag. Bedankt en groetjes van juf Kaatje!