Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Saskia

Saskia

20-04-2016 om 08:47

Vreemde verwisselingen bij gymles

Gisteren tijdens het gymmen gebeurde het weer, een meisje kwam naar mij toe dat de jas die bij haar kleren hing niet haar jas was. Al was de jas precies dezelfde. Vreemd, eerste gedachte misschien verwisseld maar geen ander meisje uit de klas had die jas. Ook andere scholen die gebruiken van de gymzaal gevraagd maar geen meisje met een verkeerde jas.

Twee weken terug met een broek van een jongen, bijna hetzelfde maar zijn moeder kwam er later achter. Eerst dachten we een verwisseling maar niemand heeft een verkeerde broek.

Vijf weken terug met schoenen, dezelfde, pas thuis kwam de moeder van het meisje erachter.

Dan een keer dat ik hoorde bij een school dat van twee jongens hun jassen waren omgewisseld! Allebei zwart en polyester buitenkant. Beide jongens zaten tegen over elkaar dus per ongeluk verwisselt kan niet.

Beide zijn gebeurt in ons dorpshuis die tijdens de gymles gewoon open is wegens andere activiteiten, zoals de inloop en ontmoetingsochtend van bewoners of de prikpost.

Toch vreemd?

Ramona

Ramona

20-04-2016 om 09:05

Ik vermoed

Ik vermoed een complot van buitenaardse wezens.

En nu serieus. Wat wil je met dit verhaal? Je geeft zelf al een verklaring. De zaal en kleedkamers zijn toegankelijk voor iedereen dus waarschijnlijk is er iemand die goedkoop komt shoppen en mooiere kleding uitzoekt dan hij zelf kan betalen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.