Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
mams

mams

28-10-2014 om 13:46

VO Groningen

Hoi,

Mijn zoon zit nu in groep 8 en zal dus volgend schooljaar naar het VO gaan. Heeft iemand recente ervaring met het augustinuscollege in Groningen, richting HAVO?
Of met het werkmancollege?

mijk

mijk

28-10-2014 om 14:13

Jij had het al eerder gevraagd toch?

mail mar even naar [email protected]

ook op zoek

Mijn zoon wil graag naar het werkmancollege (dalton), Eemsdeltacollege (Pastorielaan), of Wessel Gansforcollege. Omdat we deze scholen niet kennen zoek ik hier ervaringen. Heeft iemand goede of slechte ervaringen met een van deze scholen?

En zou ik je ook mogen mailen mijk?

Alvast bedankt!

mijk

mijk

11-11-2014 om 19:21

ja hoor

Maar zoon zit niet op Dalton

jammer!

Bedankt mijk, maar dan heeft mailen denk ik weinig zin. Jammer!

Maisy

Maisy

13-11-2014 om 10:16

Kamerling Onnes

Gister zijn we naar de scholenmarkt geweest en bleek dat de daltonstroom van het Werkmancollege alleen nog maar voor topsporters is. Deze mogelijkheid valt dus af, helaas.

Wel zijn we enthousiast over de folder en website van het Kamerling Onnes.

Heeft iemand ervaring met deze school?

mams

mams

11-12-2014 om 13:51

Maandje verder

Hoi Maisy,

Inmiddels al weer een maand verder. Wij zijn ook naar de scholenmarkt geweest en inmiddels ook naar een voorlichtingsavond van het werkmancollege.

We hebben ook informatie gekregen over het werkmancollege melisseweg. Ik weet niet of jullie daar ook heen geweest zijn maar ik heb begrepen dat het dalton gedeelte toegewezen is aan het topsporttalentgedeelte inderdaad. En dat het gedeelte werkmancollege vmbo deze titel dan niet mag gebruiken maar dat ze nog wel aardig volgens het dalton principe werken.

Met het kamerling onnes heb ik helemaal geen ervaring, ook nog niets over gehoord hier. Maar iedereen die ik spreek over het werkmancollege is tot nu toe heel erg positief.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.