Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
E

E

04-11-2019 om 20:12

Verlof ja of nee

Beste
Kan ik verlof krijgen voor mijn kind als zijn opa’s urn wordt begraven
Mvg

Gewoon vragen

Nee heb je, ja kan je krijgen. Ik neem aan dat je voor de crematie verlof hebt gekregen, misschien doen ze het voor deze gelegenheid ook wel.

skik

Veerle

Veerle

04-11-2019 om 23:04

CAO

Val je onder een CAO? Kijk dan hoe dat beschreven is. Evt de tekst hier zetten als je hem niet duidelijk vindt.

Als je niet onder een CAO valt heeft je werkgever misschien wel een andere regeling/reglement waar het in staat?

Indien geen CAO of regeling/reglement dan kan je googlen of er iets wettelijks is geregeld.

En anders gewoon vragen.

Is het je (ex) schoonvader? Gecondoleerd.

Jesse_1

Jesse_1

05-11-2019 om 16:46

Nou

Het lijkt me sterk dat dit in een CAO beschreven staat.
Betreft dit Nederland of België? Dat kan natuurlijk ook nog uitmaken.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

05-11-2019 om 16:51

School

Het is de rubriek Ouders en school dus ze wil verlof van school. Dat is aan de directeur. Tot, ik meen, tien dagen kan hij daar zelf over beslissen. Persoonlijk vind ik het begraven van een urn niet verlofwaardig, maar daarover kun je nooit voor een ander oordelen dus ik vermoed dat hij het wel zal toekennen.

Jesse_1

Jesse_1

05-11-2019 om 21:33

Oh...

Ik kijk eigenlijk nooit naar de rubriek LOL. De vraag was een beetje raar gesteld.

Verlof van school is idd altijd ter beoordeling van de directeur.

NB Pas een tijdje nadat je hier met de nick kwam, Phryne, heb ik de hele serie gezien. Grappig dat dan opeens een alias wat zegt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.