Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Vase

Vase

03-07-2013 om 19:11

University college

Iemand hier die een kind heeft op University College en daar iets meer over wil vertellen? Het lijkt mijn dochter heel erg interessant!

koffiekwast

koffiekwast

04-07-2013 om 11:28

Onze dochter ook

Dochter hier heeft een voorkeur voor Utrecht - open dag sprak haar ook erg aan. We kennen wat mensen in Utrecht en 1 die in Middelburg zit, waarmee je dochter wel contact kan opnemen met vragen. Je kan me mailen op Erika.AFS at hotmail.com - dan stuur ik je de contactgegevens.

drer

drer

04-07-2013 om 23:09

Meeloopdagen

Dochter heeft ook jaren achter elkaar interesse gehad voor university college en heeft ook twee keer aan een meeloopdag meegedaan in Limburg. Daarna was enerzijds haar interesse niet over maar anderzijds vond ze het wel heel breed, te breed dus, met de conclusie dat je van alles wat leerde(interessant) maar uiteindelijk te weinig om echt te kunnen zeggen dat je in een bepaalde richting geleerd had. Toen ze aan wat meer meeloopdagen mee ging doen kwam ze achter haar echte interesse en daar gaat ze nu komend jaar bij beginnen.

Ik denk achteraf dat dat brede in het begin ook vooral aantrok, dochter is nl in alles geinteresseerd Maar dat was ook hetgeen haar later tegen geen staan, klaar met een studie in....?

Hombre

Hombre

05-07-2013 om 21:52

Erasmus university college

Die beginnen dit jaar ook met zo'n college.
Is blijkbaar erg in.

http://www.eur.nl/euc/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.