Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Dendy Pearson

Dendy Pearson

10-07-2019 om 19:48

Tweedehands examenbundels

Dochter doet volgend schooljaar examen en nou is mij een stapel examenbundels en samengevat aangeboden uit het schooljaar 15/16. Voor een prikkie.
Suffe vraag misschien, maar zijn die bruikbaar voor dochter? Of is het beter om nieuwe te kopen.

Triva

Triva

10-07-2019 om 19:51

Zou het niet doen

Je mist dan de vier recentste examens ook al kun je die gewoon gratis online vinden ( maar zonder antwoorden)

V@@s

V@@s

10-07-2019 om 19:54

nee

Progamma's wijzigen heel vaak. Dus ik zou ze zeker niet gebruiken.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

10-07-2019 om 20:07

En schooljaar 17/18?

Op de boekenlijst van school staan voor twee vakken deze boeken aangegeven. Wel tegen betaling natuurlijk. Voor het gemak neem ik even aan dat deze boeken dan ook in de les worden gebruikt en deze kopen we dan ook nieuw.

Nu krijg ik voor bio de examenbundel en samengevat aangeboden uit 17/18. Dat zal toch wel nuttig zijn?

Dees

Dees

10-07-2019 om 20:07

Wijzigingen

Je zou kunnen nagaan wat de wijzigingen zijn tov de vorige versies.

wijzigingen

Bij mijn dochter zijn de volgende vakken gewijzigd.

https://slo.nl/thema/vakspecifieke-thema/mens-maatschappij/vakvernieuwing-2/
Al in 2017 maar het afgelopen jaar 18/19 voor het eerst in les gegeven en in 2019 voor de eindexamenkandidaten op school aangeschaft en aangeraden aan te schaffen.

https://duo.nl/images/wijzigingen-havo-f.pdf

Ik zou het niet doen.

zebra

zebra

10-07-2019 om 20:37

nieuw

ik zou ze nieuw kopen, naderhand kun je ze zelf altijd nog te koop aanbieden (heb ik ook gedaan, waren in een mum van tijd verkocht)

Zus

Zus

10-07-2019 om 23:01

niet nodig

Op examenblad.nl kun je van alle jaren de examens, antwoorden, uitwerkbladen en bijbehorende errata vinden.

Yura

Yura

11-07-2019 om 12:49

Niet voor betalen

Als je ze gratis krijgt is dat prima, maar ik zou er niet voor betalen. Ik heb afgelopen jaar geprobeerd wat van die boeken gratis te slijten van 15/16 en 16/17, zelfs dat is niet met alle boeken gelukt. Ik weet niet of het een bekende is die ze aanbiedt, maar ik vind het nogal krenterig om daar geld voor te vragen. Ik had ze ook op de weggeefhoek gezet, dus had ze zelfs aan vreemden gratis weg gegeven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.