Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
notje

notje

17-03-2015 om 10:33

toch cito's oefenen?

Dochter groep 7 doet het prima op school maar heeft last van faalangst.Zodra ze een toets moet maken klapt ze dicht en bakt er weinig van.Laatste cito rekenen scoorde ze een IV,ze heeft het na mogen kijken en verbeteren,daarbij is ze niet geholpen,en scoorde ze II.Zo ook met andere toetsen.Heeft het zin om te oefenen met de cito's zodat ze wat zekerder wordt over de vraagstelling bijvoorbeeld?

Thursday Next

Thursday Next

17-03-2015 om 10:48

Ja ik denk het wel

en wat hier ook goed hielp is laten zien dat er (doorgaans) echt genoeg tijd is, ook om alles nog na te kijken.
En inderdaad de vraagstelling.
Als je oude eindcito's nodig hebt mag je me mailen op thursday . next @ mail . com

notje

notje

17-03-2015 om 11:10

Thursday

ik stuur je even een mailtje,is het niet g mail?
Je hebt gelijk wat betreft tijd,ze denkt dat ze het allemaal niet gaat halen,dat ze het niet kan en niet snapt.Als ze bij de eerste vraag niet meteen het antwoord weet schiet ze in de stress en kijkt niet meer verder.Ze legt de lat te hoog voor zichzelf en denkt dat ze alles goed moet hebben.
Bedankt!

mirreke

mirreke

17-03-2015 om 11:36

Tuurlijk oude cito's oefenen

Ik doe het wel met mijn zoon, ook groep 7. Ook hij had last van faalangst, en het oefenen heeft hem veel rustiger gemaakt...

Donderkopje

Donderkopje

19-03-2015 om 21:45

Welke groep Thursday Next?

Ha Thursday Next, van welke groep zijn de cito toetsen?

Thursday Next

Thursday Next

19-03-2015 om 22:15

groep 8

2002 t/m 2007 en 2010, 2011, 2012

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.