Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Anoniem

Anoniem

02-09-2013 om 22:32

Stoffen kaften en etiketten

Mijn zoon gebruikt een aantal stoffen kaften, geweldig maar de etiketten blijven er niet goed op zitten. Is er iemand die hier een goede oplossing voor heeft?

Monni

Monni

03-09-2013 om 08:47

Verschillende kleuren

Mijn zoon heeft voor elk vak een andere kleur of motief stoffenkaft. Daardoor geen etiketten nodig.

Dalarna

Dalarna

03-09-2013 om 09:29

Monni

Je wilt toch ook graag je boek terug als je het ergens laat liggen en dat kan niet als er geen naam en klas op staat (wat binnenin nog zou kunnen natuurlijk).

Fiorucci

Fiorucci

03-09-2013 om 19:45

Monni

Dat is niet handig, je zult je boek maar laten liggen op school....de kans is groot dat het boek ergens in een doos met gevonden voorwerpen beland.

Ilva

Ilva

04-09-2013 om 09:52

Bedankt

Inderdaad. Een etiket moet erop. Mijn zoon heeft ook voor ieder vak een andere kleur maar de stoffenkaften met gewone etiketten werken niet zo goed. Ik ga vanmiddag misschien even naar de Hema. Bedankt voor de tip!

met een merkstift

Dochter heeft met een merkstift de vakken op de stof geschreven. Gewoon: Wiskunde werkboek, of Engels III. En dan haar naam. Veel vakken kunnen het jaar daarop gewoon weer op de boeken van het volgende leerjaar geschoven worden.

Merkstift

Dochter heeft haar initialen aan de binnenzijde van de stoffen kaften geschreven. En elk vak een eigen kleur.

Er is hier trouwens nog nooit een boek op school kwijtgeraakt.

pooh bear

pooh bear

27-09-2013 om 21:55

Speciale etiketten

Mijn dochter heeft bij van Dijk speciale etiketten voor stoffen kaften gekocht. Die werken prima

Hema

Wij hebben etiketten voor stoffen kaften van de Hema, blijven ook prima zitten.

skik

Rik

Rik

04-10-2013 om 11:17

Potlood binnenkant boek

Op de stoffen kaft schoolvak en naam opschrijven met stift. Wat onze zoon ook doet is met potlood aan de binnenkant op de eerste pagina de naam en de klas schrijven, voor het geval hij het boek kwijtraakt. Als de boeken weer ingeleverd moeten worden, kan het weg gegumd worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.