Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
NaShA

NaShA

22-03-2011 om 23:38

Site met 1 aprilgrappen voor school

ik heb hier weleens een site voorbij zien komen met ideeen voor 1 april grappen op school, heeft iemand die link nog?
Of anders, heeft er nog iemand een leuk idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

23-03-2011 om 20:29

Gezocht...

maar helaas, ik kan het niet meer vinden

NaShA

NaShA

24-03-2011 om 23:01

Lijkt er op

in ieder geval ideeen genoeg! Thnx!

koentje

koentje

31-03-2011 om 14:35

Dit gaat te ver!

1 April grap; Inentingen
Deze grap hebben wij vorig jaar op school met groep 5 t/m 8 uitgehaald.
We hebben de leerlingen verteld dat ze nog een nieuwe inenting moesten krijgen, op korte termijn dus de spuit krijgen ze op school. 's Morgens om half 9 hebben we dit verteld en na de eerste pauze zou het gebeuren (even lekker laten zweten......)
Twee groepen tegelijk laten verzamelen in het speellokaal of een andere lege ruimte (kunnen ze elkaar nog ff lekker bang maken), toen een voor een de lerarenkamer naar binnen. En daar zaten 2 leerkrachten, met spuit en watjes en desinfectievloeitsof. Er werd toen verteld dat wij voor de GGD de spuiten dit jaar mogen verzorgen. Mouw omhoogstropen, desinfecteren, de spuit even laten ontluchten (net een beetje te ver zodat de vloeistof eruit sprietst is natuurlijk water). En net voor het spuitmoment de leerling laten nazeggen (om de zenuwen de baas te worden) haal maar eens diep adem..... zeg mij maar eens na..... vandaag (vandaag) is het is het ) 1 APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahahhaaaaaaaaaa

Deze truc was erg goed geslaagd van de 80 kinderen waren er misschien maar 5 die binnenkwamen met de mededeling dat het 1 april was. De rest was er vol ingetrapt!!!!!!!!!!!!!! Huilpartijen, witte gezichtjes en -tig wcbezoekjes vooraf!!!!!!!! Absoluut geslaagd.
Ze konden er ook allemaal achteraf de humor er wel van in zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ishtar

ishtar

31-03-2011 om 15:35

Hmm

dit had ik absoluut niet kunnen waarderen!
hoe kun je zeggen na: "Huilpartijen, witte gezichtjes en -tig wcbezoekjes vooraf!!!!!!!! " dat het een geslaagde 'grap' is?

maan.

maan.

31-03-2011 om 17:04

Ook niet geslaagd

met een dochter die eerder al is flauwgevallen tijdens een priksessie kan ik dit ook geen geslaagde grap vinden.

kaatje1972

kaatje1972

31-03-2011 om 21:14

Koentje

Ik vind hem geweldig!!

Valkyre

Valkyre

31-03-2011 om 21:47

Rotgrap

Jeetje, echt niet grappig, sorry. Stond dat op die site?

Wat een vreselijke grap koentje

"Huilpartijen, witte gezichtjes en -tig wcbezoekjes vooraf!!!!!!!! Absoluut geslaagd." Nou, lachen hoor. Zo weet ik nog wel wat leuke aprilgrappen. Je hond is dood. Haha, 1 april!

"Ze konden er ook allemaal achteraf de humor er wel van in zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Hmm, ik denk meer dat dat meer de opluchting was en/of dat ze zich niet wilden laten kennen.

Ik vind dat 1-aprilgrappen grappig en onschuldig moeten zijn. Iets uit de categorie 'allemaal met een badmuts op naar school i.v.m. luizen'. Iets waarvan je als 'slachtoffer' achteraf zelf om kan lachen en waarbij je denkt: 'wat stom dat ik daar ingetrapt ben'.

skik

Niny

Niny

01-04-2011 om 15:43

Apart gevoel voor humor

Wat een stomme grap Koentje, ik snap niet dat je dit geestig kunt vinden.
Niny

Jesse_1

Jesse_1

01-04-2011 om 17:39

Volgens mij

vindt Koentje het ook niet grappig, want de titel is "Dit gaat te ver!" dus ik vermoed dat ze gewoon citeert.

grapjas

grapjas

02-04-2011 om 09:48

Grappen

die ik de laatste jaren heb meegemaakt/gehoord:
* op een school in een wijk met veel hoogopgeleide ouders ging de volgende brief uit: "Wij constateren dat er steeds meer hoogbegaafde kinderen komen, en om de kosten te drukken en tijd te besparen willen wij een algemene screening houden. Als u dus vermoedt dat uw kind in aanmerking komt voor een hoogbegaafdheidsonderzoek, kunt u zich daar a.s. woensdag tussen 8.30 en 9.00 uur melden bij de directie. Zorgt u er aub voor dat u de goede gegevens bij u heeft, zoals het bsn nummer." (Er stond een hele lange rij voor de directiekamer....)
* In groep 8 werd verteld dat cito de eindtoets wil verplaatsen van februari naar mei. De school gaat meedoen aan een proef, om te kijken of dat wel verstandig is. Daarom is besloten dat de kinderen van groep 8 dit jaar de eindtoets ook nog een keer in mei maken...
* Er blijven nog steeds kinderen die heel braaf een plintladder of een zakje knoopsgaten bij de conciërge gaan halen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.