Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Lusithania

Lusithania

17-08-2015 om 18:30

schooltastrolley gezocht

Omdat mijn dochter straks flink ver moet lopen van busje naar school, zaten wij aan een trolley te denken.
Wie heeft er een idee waar wij een leuke, niet kinderachtige, trolley kunnen kopen met een trekstang op kindlengte?
Volwassenlengte van de trekstang is te lang en loopt niet lekker.
De kleur mag fleurig zijn als de hoofdkleur maar niet roze is, en ook leuk genoeg voor een zestienjarige.

Moni

Moni

17-08-2015 om 18:44

Ken je iemand die naar Frankrijk gaat?

De grote hypermarché's hebben een grote selectie aan schooltassen. Daar zitten veel trolleys bij. Dat zijn gewone schooltassen met wieltjes en een trekstang.

Wil je dochter wel?

Wil je dochter wel een trolley, of valt dat in de categorie 'nog niet dood gevonden willen worden'? Want als dat laatste het geval is zou ik de centen maar in mijn zak houden, of uitgeven aan een extra goede rugzak.

Groeten,

Temet

Lusithania

Lusithania

21-08-2015 om 23:15

Besteld

In Frankrijk hebben wij uitgebreid gekeken en de qua maat passend waren te kinderachtig en de tassen die ze leuk vond was de trekstang op volwassenenlengte.
Tot mijn man op de laatste (!) dag het lumineuze idee kreeg dat hij wel twee gaatjes kon boren zodat de trekstang niet zo lang werd.
Zucht, weer thuis heb ik het internet afgestruind en besteld. Ik ben benieuwd wanneer die komt.
Op marktplaats stond er eentje met een ander stofje en ik vroeg wat ze er van vond. Het formaat en het model waren goedgekeurd maar niet het stofje.
Gelukkig heb ik de tas met het goede stofje besteld.

En Temet, dochterlief staat wel achter het idee maar je weet het bij pubers maar nooit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.