Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
maan.

maan.

15-11-2013 om 12:29

schooltas

dochter haar schooltas is na een roosterwijziging te klein geworden; een dag per week gaan niet alle boeken meer passen.. ze heeft nu een eastpak (iets van 24 liter dacht ik). een grotere eastpak wil ze niet 'want daar lopen al die smurfen mee'- met twee tassen naar school, haar eigen idee, is ze toch niet tevreden.

wat is er verder aan (leuke, geen megadure) schooltassen te vinden? qua maat dus net wat groter dan de standaard eastpak.. ze houdt niet echt van winkelen dus als ik een beetje voorbereid ben is dat wel zo makkelijk.

Dalarna

Dalarna

15-11-2013 om 18:48

mwoah

Ik ga geen schooltas kopen voor 1 dagn in de week met de kans dat die tas over 3 mnd niet meer nodig is. Gewoon een extra tasje mee, doet mijn zoon ook met gym.

hier

dochter had een PaulFrank schooltas gekocht begin dit jaar. Die bleek al na een paar weken niet bestand tegen de kilo's boeken die dochter moet mee sjouwen elke dag. na wat google-werk kwam ik er achter dat met name 2 merken wel tegen zulke zware belasting kunnen, te weten Kipling en Eastpak. Bij andere merken is het afwachten hoe het zal gaan.

dochter heeft toen een 24l eastpak gekocht, en die wordt elke dag volledig gevuld. het past net. Haar PaulFrank tas gebruikt ze nu als gymtas.

Als 'reserve' heb ik een grotere eastpak er bij gekocht, voor algemeen gebruik voor het hele gezin maar ook door dochter als het een keer echt niet meer in haar tas past. Ik heb 'm zelf een keer mee gehad als hand bagage toen ik een paar voor mijn werk weg moest, ideaal zo'n grote tas die je zo even over je schouder gooit en je hoeft geen bagage in te checken.

ik zou persoonlijk niet snel voor een ander merk gaan, met het risico dat je over 2 maanden weer op zoek moet gaan omdat de tas niet sterk genoeg is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.