Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Jolim

Jolim

19-02-2016 om 14:43

Schooladvies

Hoi allemaal ik hier een dochter in groep 8

Dat zijn haar citoscores ze scoort heel groep 6 en begin groep 7 op begrijpendlezen en rekenen een b en op de rest een a+
Dan gaat ze heel erg omhoog ze haalt eind groep 7 en de citos van groep 8 alles een a+
Alleen omdat haar vorige advies havo (voorlopig) was is zij heel erg twijfelachtig graag willen we het met u delen

Groeten

Angela67

Angela67

19-02-2016 om 14:47

jolim = joulia?

?

Jolim

Jolim

19-02-2016 om 14:49

Joulia???

Hallo
Wie is joulia
Gr

Egel

Egel

19-02-2016 om 15:13

waarom reageer je niet op je andere draadje

Wat is er aan de hand dat je het in heel veel draadjes wil vragen, desnoods onder een andere naam?
Paar maanden geleden had je zelfs een draadje hierover. Reageer anders gewoon verder in dat draadje, wat is daar mis mee?

Je vorige draadjes kun je nog mee verder:

http://ouders.nl/forum/ouders-en-school/advies-0

http://ouders.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/havo-of-vwo

Jolim

Jolim

19-02-2016 om 15:17

Ik snap het niet helemaal

Hoe bedoelt u ik snap u niet ik heb dit account vandaag aangemaakt wat is er mis mee

Moni

Moni

19-02-2016 om 15:21

Kijk maar in de links die Egel geeft

Het is in ieder geval een vergelijkbare vraag waar je prima de antwoorden kunt vinden.

Elena

Elena

19-02-2016 om 15:25

bekend

Dit verhaal heb ik nu al een paar keer langs zien komen de laatste tijd. Kijk daar eens, daar is al veel zinnigs gezegd. Het komt helemaal overeen met jouw verhaal.

Egel

Egel

19-02-2016 om 15:29

misschien ben ik te wantrouwend Jolim

En ben je écht nieuw en heb je écht deze vraag. Klink dan toch op de links.

Sorry als ik dan te wantrouwend was. Welkom in dat geval!

Maar eerlijk gezegd blijf ik de optie open houden dat dit Joulia is met een ander mailadres en nieuw account. De gegevens zijn hetzelfde en het taalgebruik ook al....

Maar anders dus: welkom en succes met het antwoord vinden op je vragen!

Jolim

Jolim

19-02-2016 om 15:37

Oke

Nee sorry ik kreeg vandaag die link van ouders.nl Binnen dus bij deze dan maar in iedergeval bedankt

Moni

Moni

19-02-2016 om 15:46

Jolim, hoe kom je aan de link?

Er zijn tegenwoordig veel schoolvragen van ouders die buitenlands zijn.
Dat vind ik helemaal goed hoor. Prima plek om vragen te stellen.
Er zitten hier veel hulpvaardige mensen.
Alleen ben ik nieuwsgierig wie buitenlandse ouders op dit forum wijst.

Jolim

Jolim

19-02-2016 om 16:37

Vrijwilliger

Weetje we hebben wen vrijwilliger en die heeft ons daar naartoe gewezen

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

19-02-2016 om 19:01

Account

Beste Jolim,

Ik heb je nu meermaals gemaild en ook meermaals op het forum gezet dat je geen nieuwe draadjes meer mag posten over hetzelfde onderwerp. Nu ontken je ook nog dat je dezelfde bent. Mailen heeft blijkbaar geen zin dus ik zal je op deze manier laten weten dat ik je account blokkeer. Als je mij wilt mailen hierover kan dat via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Egel

Egel

19-02-2016 om 19:14

jeetje, rot voor forumbeheer

Jee zeg, forumbeheer, jullie hebben het er druk mee op deze manier!

Ik begrijp er eigenlijk niet veel van, van het gedrag van de topicstarter.
De vraag van Jolim / Joulia vind ik helemaal niet raar, gewoon een vraag die veel ouders van kinderen in groep 6, 7 of 8 hebben (had ik toen ook bij een van mijn kinderen).
Maar waarom dan meerdere draadjes? Waarom geen inhoudelijke reacties op onze reacties?

En als ze echt graag net wilde doen alsof ze een helemaal nieuwe persoon was geweest met toevallig ongeveer hetzelfde verhaal, had ze ook alsnog kunnen reageren nadat ik de links had gegevens. En daarop door kunnen gaan, als van: 'hoe kaart ik het aan bij de leerkracht' of wat dan ook.

Ik begrijp het gedrag dus niet maar we zullen er wel nooit achterkomen.

Bedankt voor alle hulp met het forum altijd, forumbeheer!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.