Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

School verzwijgt oa sexueel misbruik

Ze is nu 15, ik had haar daar nooit moeten laten.

School heeft een dik pakwerk aan haar schoolloopbaan verzwegen. Jeugdzorg. Uithuis wonend. Wel gezag.
Van hoog verzuim,ongezonde tijden mbt nablijven, aanranding en agressie,
niet gedacht dat zij mij niet zou toevertrouwen met wat er echt op school is gebeurd.

Kan ik de school aansprakelijk stellen als je als ouder niet betrokken mag zijn?

Help

Klachten

https://nos.nl/artikel/2161174-honderden-claims-voor-misbruik-in-jeugdzorg-toegewezen.html

Klachten kosten veel energie, krijg je niet altijd gelijk, moet je kunnen bewijzen, moet je dochter maar zin in hebben om all the way te gaan.

Je kunt het proberen, maar ik weet niet of je dochter daarmee geholpen is. Het minste dat je kunt doen is een keurig briefje sturen aan betreffenden wat je van je dochter hebt gehoord en dat je het onbestaanbaar vind dat ze jou daar niet van op de hoogte hebben gebracht, als gezaghebbende ouder.

Tegelijk, kinderen willen niet altijd dat een ouder van alles van ze weet.

Ik heb hier ook een dochter die mijn u pas vertelt wat voor narigheid ze in het verleden heeft meegemaakt.

Je kunt er in elk geval voor je dochter zijn, naar haar luisteren, zorgen dat het nu goed met haar gaat, zelf een nog beter beentje voor zetten. Daar heeft ze meer aan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.