Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Jamie

Jamie

18-11-2015 om 09:24

Samengevat: eindexamenbundels

Worden de samengevatbundels vaak genoeg aangepast of is dat niet nodig? In 'mijn' tijd had je elke paar jaar andere onderwerpen voor Aardrijkskunde maar volgens mijn zoon is dat niet meer zo?

Hebben ze er wat aan of niet? Het gaat hier dan vooral om de leervakken aardrijkskunde en biologie.

Jamie

Jamie

18-11-2015 om 09:28

aha

Ik zat bij bol.com te kijken en nu zie ik dat er daar oude en nieuwe exemplaren door elkaar heen staan. Ik kan dus gewoon de bundels van 2015 bestellen terwijl ik eerst alleen 2013 zag staan.

Hebben jullie kinderen er wat aan gehad of deden ze het alleen met de examenbundels?

sommige aangepast

Waar nodig zijn de bundels aangepast en kun je dus een nieuwe kopen, als de stof hetzelfde is gebleven kun je de oudere nemen. Dochter heeft goed bekeken in de beschrijving welke onderwerpen er in de verschillende bundels worden behandeld en toen besteld. Ze doet dit jaar examen, dus we weten nog niet of ze er wat aan heeft.

annet

annet

18-11-2015 om 18:30

samengevat en examenbundel

Kind heeft voor verschillende vakken samengevat. Vindt deze bundels gemakkelijk omdat alle examen stof hier goed in beschreven wordt. Hij gebruikt deze om snel even wat op te zoeken. en als voorbereiding op de toetsweek. Bij biologie hoeft hij zelf geen smanvatting meer te maken, scheelt behoorlijk veel tijd. Bij wiskunde kan hij bijv. snel een formule met uitleg opzoeken.
De examenbundel wordt vooral gebruikt om extra te kunnen oefenen, nu voor de toetsweek en straks voor het examen.
Wanneer het examen programma niet veranderd kun je de bundels van vorige jaren gebruiken.

Yvonne

Yvonne

24-11-2015 om 10:01

Gewoon van Internet plukken

Mijn dochter heeft net haar examen achter de rug. Proef examens haalde ze gewoon van Internet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.