Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
69er

69er

28-01-2014 om 17:34

rekenopdracht cito 2013

Mijn kind oefent op school de cito van 2013. Hij vertelde dat hij de volgende rekenopdracht niet goed had. een zandbak meet 2x3x0,5. Deze wordt voor de helft gevuld, hoeveel zand heb je nodig? hij dacht 1,5 de oplossing moest zijn 3? ( ik weet niet welke eenheden...) Welke leerkracht heeft inzage en weet of hij de vraag wel goed gelezen heeft?

Antwoorden

Ik heb deze citotoets hier liggen, met de antwoorden en daar staat inderdaad 3 als antwoord, maar er stond nog een fout in ik hoop wel dat het met nakijken bij het cito wel goed gaat.

Lisetje

69er

69er

28-01-2014 om 23:30

niet dus

Het werd fout gerekend en kind in twijfel , dank u dank u.
Ik kan 'm morgenvroeg gerust stellen.( ben stiekem benieuwd naar de andere fout. Kind was verbaasd dat hij het niet goed gemaakt had)

Debat

De andere vraag is wat is een debat?
1 een interview
2 een prettig gesprek

Goede antwoord volgens cito
Alleen antwoord 1 is goed.

69er wat had jouw zoon?

Lisetje

69er

69er

29-01-2014 om 08:23

antwoord

"geen een is er goed"...
En kind herinnert zich dat dit ook het goede antwoord moest zijn. Dit was vraag 1 of 2? en hadden ze klassikaal gemaakt.

Volgens kind gaan ze de vragen die ze niet snappen klassikaal nog behandelen. Ik ga er van uit dat het dan wel boven komt. Op mijn vraag waarom hij het gister niet gevraagd had:" ik vind inhouden moeilijk en dacht dat het dan wel fout zou zijn" ( aaargh, juist een reden om te vragen..)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.