Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Dendy Pearson

Dendy Pearson

25-09-2017 om 17:41

Reclame op school


Kaori

Kaori

27-09-2017 om 10:39

reclame = inprenting

en met inprenten kun je niet vroeg genoeg beginnen.
Dus die kinderen die nu jaar in jaar uit met die producten in aanraking komen hebben een lagere drempel tot kopen als ze straks zelf boodschappen gaan doen.
En kinderen zijn heel bepalend bij het inkoopbeleid van ouders. Dat denken wij dan wel niet of we denken dat wij er tegen bestand zijn, maar uit onderzoek blijkt dat toch niet het geval te zijn.

Vogel

Vogel

27-09-2017 om 11:05

Gezond is tegenwoordig ook maar een mening

Ik ben echt niet van de boerenkoolsmoothies, maar als het door voedingsmiddelenproducenten gefinancieerde Voedingscentrum zich er mee bemoeit (zoals op de site van het Koningsontbijt staat) ben ik al argwanend.
Wat is er gezond aan fruitwater, halvarine, appelstroop, halvajam en smeerkaas? Om over het glutenvrije brood maar niet te spreken.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-09-2017 om 11:21

Natuurlijk koop je ook wat je kinderen willen