Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Ouders van Havo/VWO leerlingen


specht

specht

05-09-2019 om 16:21

Vrije dag verdienen

Jipbox Jij noemt het grappig, en vanuit jouw gezichtspunt snap ik dat.
Ik zou er van gebaald hebben. Het kind wat bij ons het hardst werkte zou nooit een vrije dag verdiend hebben ,omdat hij nooit een zeven gemiddeld zou halen.
Zijn broers en zus zouden het fluitend halen met veel minder moeite.

Tja

Ik weet ook niet wat ik van die vrije dag moet vinden hoor, van mij hoeft het niet (als het al waar is). Overigens zei zoon dat je die vrije dag ook kan verdienen als de docenten vinden dat je hard hebt gewerkt, dus die 7 gemiddeld is blijkbaar geen harde eis maar wie dan bepaalt wie wel of niet hard werkt...

Specht

Ik snap je punt, naar dat kun je als ouder natuurlijk heel makkelijk tackelen: dan geef je je kind af en toe zèlf een vrije dag door het ziek te melden.

Zonnebloempje

Zonnebloempje

05-09-2019 om 22:18 Topicstarter

Toch wel anders hoor

Vind jezelf ziek melden voor een vrije dag toch heel anders dan hem verdienen door school. Denkt dat het voor een leerling ook anders zal voelen.

Ik weet eigenlijk ook niet wat ik van de regeling zou vinden, als die bij 1 van mijn kinderen op school zou zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.