Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-01-2023 om 11:22
Leerlingen die staatsexamen doen krijgen hun examenuitslagen pas bij het zgn college-examen (een mondeling examen dat plaatsvindt in juli/augustus) en soms zelfs nog later. Wij willen graag dat deze leerlingen tegelijk met alle andere reguliere examenkandidaten de examenuitslagen in juni krijgen.
Leerlingen die staatsexamen doen zitten veelal in het VSO, praktijkonderwijs of doen zelfstandig eindexamen omdat ze bijvoorbeeld thuiszitter zijn.
Zouden jullie voor deze kinderen deze petitie willen ondertekenen?
https://staatsexamenresultaat.petities.nl/
(Ik vond nergens in de forumregels dat een petitie niet mag).
06-01-2023 om 15:39
Ik heb de petitie getekend. Mijn zoon zit op VSO (vwo) in de tweede. Hopelijk kan deze regel gauw veranderen.
Het filmpje dat je stuurde, OT, is niet meer beschikbaar op YouTube. Is er nog een andere link?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.